Kramer Paardensport Fans

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-24 14:21

Dan zijn ze gesloten. Zelfs op goede vrijdag zijn de meeste winkels in Duitsland dicht.

Siamsmeesje

Berichten: 2236
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-24 18:57

blackstar schreef:
Heeft iemand de sokken van Felix Buhler??

Ik heb al jaren die van de Decathlon maar bij de laatste koop daar zag ik dat ze veranderd zijn en ik vind ze vreselijk geworden -O- Zelfs zo erg dat ik ze gewoon weg ga gooien (net een paar maandjes oud en amper gedragen. Zonde.

Vroeger ook Decathlon-sokken, maar sinds een paar jaar Felix Bühler. Ik heb inmiddels 6 paar liggen, waaronder een merino set. Fijne sokken vind ik, en zelfs met mijn wat bredere kuiten goed aan te trekken.

Weet iemand of ze met pasen nog een korting geven? Heb weer het een en ander nodig, en dan levert 10% korting meer op dan eenmalig €10 :=

Texas02

Berichten: 4611
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-24 21:50

Ben ik ook benieuwd naar eigenlijk. Want ik kom eigenlijk niet aan de €70 toe (wil graag nog een paar t-shirts), dus 10% was voor mij ook beter omdat dat meestal zonder minimum bestelwaarde is. Dus of ik moet nu meer bestellen om op die 70 euro te komen,of geen extra korting :+ Op zich is extra bestellen geen probleem, genoeg moois te vinden, maar ik keek even in de kast en eigenlijk heb ik nog best veel t-shirts :+

Texas02

Berichten: 4611
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 06:32

Ik heb geen shirtjes meer besteld, ik heb maar besloten dat ik er wel genoeg in de kast heb liggen :D En in plaats daarvan heb ik een westernhoofdstel besteld _O- Wilde ik al een poos graag weer. Dus nu maar kopstuk besteld met een bontje voor op het kopstuk en teugels. Geen split reins, vind ik wel gaaf maar het is best onpraktisch soms. En direct ook maar een bit voor het hoofdstel besteld bij Hypostore :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Siamsmeesje

Berichten: 2236
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 12:10

Ik heb dus best wel wat nodig, twee rijbroeken, wat shirtjes, een vest of twee en eventueel nog een riem. Dat krijg je ervan als je langzaam maar zeker afvalt en je oude spullen uiteindelijk veel te groot worden _O-

Texas02

Berichten: 4611
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 13:59

Nou, dat is wel een fijne reden om iets nieuws te mogen uitzoeken! Gefeliciteerd! *\o/*

Siamsmeesje

Berichten: 2236
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 17:24

Dank je :o
Ben er ook erg blij mee, gaat niet hard meer, maar er gaat ieder jaar nog wat vanaf en in de winter blijft het er ook af. Dat vind ik wel het belangrijkste, dus nu inderdaad als beloning maar eens lekker shoppen en mezelf helemaal in het nieuw steken *\o/*

Texas02

Berichten: 4611
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 21:18

Ja, mijn riem kan eindelijk 1 gat strakker. Alle riemen, niet alleen die ene, dus hij is niet meegerekt ofzo _O- Ik zie geen verschil hoor, maar ik ben er toch blij mee en hoop dat het zo door mag gaan. Ik moet nog wel 5 keer op een dag testen of het nog steeds echt zo is hoor _O- maar aan de andere kant denk ik 1 gaatje, dat is eigenlijk net niks :+ _O-

Cambionn

Berichten: 772
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-24 01:06

Texas02 schreef:
maar aan de andere kant denk ik 1 gaatje, dat is eigenlijk net niks :+ _O-
Doe jezelf niet te min. 1 gaatje is toch een centimeter of 2~3 omtrek eraf. Gezien vet geleidelijk over het hele lichaam bijkomt en afvalt, is dat best wat. Mag je best trots op zijn :j .

Texas02

Berichten: 4611
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-24 01:18

Dank je :) Sommige dagen voelt dat wel zo, maar andere dagen dan ook weer niet omdat het echt super, super langzaam gaat (en ik waarschijnlijk niet de geduldigste persoon op deze planeet ben :+ ). En vooral omdat je er zelf niets van ziet, dat maakt eigenlijk dat het als net niks voelt denk ik.

Cambionn

Berichten: 772
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 13:29

Hey, vraagje. Ik kreeg te horen dat als ik zelf dekjes wil kopen ik veelzijdigheidsdekjes maat full moest hebben. Nou gebruikt Kramer andere termen voor de maten lijkt het. Hoe ik hem nu snap moet ik dan maat VS bij Kramer hebben, klopt dat? Eigenaar zei waarschijnlijk wel, maar leek ook niet 100% zeker.

Stal_Fiore

Berichten: 9351
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 13:34

Cambionn schreef:
Hey, vraagje. Ik kreeg te horen dat als ik zelf dekjes wil kopen ik veelzijdigheidsdekjes maat full moest hebben. Nou gebruikt Kramer andere termen voor de maten lijkt het. Hoe ik hem nu snap moet ik dan maat VS bij Kramer hebben, klopt dat? Eigenaar zei waarschijnlijk wel, maar leek ook niet 100% zeker.



Klopt DR is dressuur, VS is veelzijdigheid/springen, P is pony

Cambionn

Berichten: 772
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 17:15

Jeetje. Wou net bestellen maar moest ff naar de tandarts. Kom ik terug, zijn 2/3 dekjes die ik wou bestellen opeens uit mijn winkelmand gehaald en "binnenkort leverbaar". En wil ook geen anderen in plaats van...

Nu hopen dat ze heel rap opeens weer terug komen voor de korting verloopt of de rest uitverkoopt. Dit is nou echt jammer :') .

Edit: 1 van de 2 was opeens weer bestelbaar dus heb iig die 2 besteld. Hopelijk komt die derde ook opeens terug zodat ik die zonder verzendkosten alsnog mee kan bestellen :D .

Cambionn

Berichten: 772
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 18:21

Nou, met heel veel F5 drukken is het laatste setje ook alsnog gelukt *\o/* .
Nu mag ik echt de komende maanden niets meer bestellen O:) .

Nog wel hopen dat alles ook goed gaat gezien het steeds in-stock out-stock ging. Maar het volgende is besteld:
Afbeelding

Ik draag vrijwel altijd zwart met wijnrood of groen, en de paar dingen in andere kleuren kunnen mooi met het zwarte dekje (heb ook wat bruin en paars, maar dat gaat altijd met zwart gepaard).

MyWishMax

Berichten: 25321
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 19:01

Hier blijft het dan altijd gewoon in winkelmandje staan. Dus als je dan kijkt kan je het niet meer bestellen, maar in winkelmandje staat het gewoon nog wel.
Zo heb ik al een keer het uit mijn mandje gegooid met moeder aan de telefoon, zij kon toen meteen wel in winkelmandje zetten en afrekenen.

Cambionn

Berichten: 772
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 19:15

MyWishMax schreef:
Hier blijft het dan altijd gewoon in winkelmandje staan. Dus als je dan kijkt kan je het niet meer bestellen, maar in winkelmandje staat het gewoon nog wel.
Zo heb ik al een keer het uit mijn mandje gegooid met moeder aan de telefoon, zij kon toen meteen wel in winkelmandje zetten en afrekenen.
Dat had ik vorige keer wel ja. Toen ook dingen besteld op die manier die op out-stock stonden, en ook gewoon gekregen.

Maar nu zat in m'n mandje, en verdween helaas wel zodra ik wou afrekenen. Daarna terug naar het mandje en het was daar ook foetsie :') .

Inmiddels met anderhalf uur F5 drukken alsnog alles kunnen bestellen. Ben nu erg benieuwd! Hopenlijk komt het veilig aan en krijg ik niet straks een bericht dat hrt toch uitverkocht is.

Rizette
Berichten: 4379
Geregistreerd: 11-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 23:46

Cambionn schreef:
MyWishMax schreef:
Hier blijft het dan altijd gewoon in winkelmandje staan. Dus als je dan kijkt kan je het niet meer bestellen, maar in winkelmandje staat het gewoon nog wel.
Zo heb ik al een keer het uit mijn mandje gegooid met moeder aan de telefoon, zij kon toen meteen wel in winkelmandje zetten en afrekenen.
Dat had ik vorige keer wel ja. Toen ook dingen besteld op die manier die op out-stock stonden, en ook gewoon gekregen.

Maar nu zat in m'n mandje, en verdween helaas wel zodra ik wou afrekenen. Daarna terug naar het mandje en het was daar ook foetsie :') .

Inmiddels met anderhalf uur F5 drukken alsnog alles kunnen bestellen. Ben nu erg benieuwd! Hopenlijk komt het veilig aan en krijg ik niet straks een bericht dat hrt toch uitverkocht is.

Wat is dat F5 drukken?

Texas02

Berichten: 4611
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 00:09

Met F5 laad je een pagina opnieuw op de computer of laptop.

Cambionn

Berichten: 772
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 00:11

Rizette schreef:
Cambionn schreef:
Dat had ik vorige keer wel ja. Toen ook dingen besteld op die manier die op out-stock stonden, en ook gewoon gekregen.

Maar nu zat in m'n mandje, en verdween helaas wel zodra ik wou afrekenen. Daarna terug naar het mandje en het was daar ook foetsie :') .

Inmiddels met anderhalf uur F5 drukken alsnog alles kunnen bestellen. Ben nu erg benieuwd! Hopenlijk komt het veilig aan en krijg ik niet straks een bericht dat hrt toch uitverkocht is.
Wat is dat F5 drukken?
F5 is een knop bovenaan (de meeste) toetsenborden. Is op veel systemen de standaard sneltoets om een webpagina in je browser te verversen.

Cambionn

Berichten: 772
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 00:18

Kramer is overigens wel snel de laatste tijd. Duurde de eerste keer bijna een week en er staat ook gewoon "1 dag voor verzenden, daarna 3~5 voor levering" op de website. Maar vorige keer was het met 2 dagen binnen en ook nu is de boel al verzonden.

Texas02

Berichten: 4611
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 00:43

Mijn pakketje is wel maandag direct verzonden, maar omdat het uit Duitsland komt en niet uit het magazijn in Nederland, heb ik het nog niet ontvangen. Ik hoop stiekem op morgen, op Goede Vrijdag zal DHL wel niet bezorgen zeker? En ik had het hoofdstel graag zaterdag gepast en gebruikt eigenlijk. Geen ramp als het niet kan natuurlijk, maar was leuk geweest.

Celebi
Berichten: 3654
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 04:59

Ik heb het ook wel eens gehad dat ik spullen zonder melding niet kreeg omdat ze er niet meer water. Stond dan gewoon op 0 op de pakbon en ik zag het pas bij het openen van het pakket. Hopelijk is dus alles wat je besteld hebt echt nog leverbaar.

Rizette
Berichten: 4379
Geregistreerd: 11-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 08:28

Dankjewel Cambionn en Texas nooit geweten.

Texas02

Berichten: 4611
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 08:29

Ergens is het wel logisch. Sommige mensen laten dingen maanden in hun winkelmandje zitten en kopen het niet. Dan zouden deze artikelen nooit verkocht worden.

Mijn pakketje komt als het goed is vandaag. Nu hopen dat er dan iemand thuis is, ik mag geen neerzettoestemming geven omdat ze een handtekening willen waar nooit om gevraagd wordt als ze het komen bezorgen..

ArtHorse
BKB 2024 winnaar 3D
Berichten: 54
Geregistreerd: 27-03-24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 10:02

MyWishMax schreef:
Hier blijft het dan altijd gewoon in winkelmandje staan. Dus als je dan kijkt kan je het niet meer bestellen, maar in winkelmandje staat het gewoon nog wel.
Zo heb ik al een keer het uit mijn mandje gegooid met moeder aan de telefoon, zij kon toen meteen wel in winkelmandje zetten en afrekenen.


Is dat nog steeds zo? Hier waren laatst toch dingen in mijn mandje niet meer leverbaar