Symmetry

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Petit

Symmetry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-06 17:59

Sica
Moderator Over Paarden

Re: Symmetry

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 20:35

Lijkt me erg storend voor het paard, dat getrek aan de singel...
Maar ik heb er geen ervaring mee en eerlijk gezegd nog nooit iemand ermee gezien...

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 22:27

Ik heb eerder vragen over dit product op Bokt langs zien komen en dit lijkt me een ontzettende straf voor het paard.

Het is een hulpmiddel voor de ruiter om het been stiller te kunnen houden. Welke ruiters kopen dit? Die een onrustig been hebben en/of niet zo stabiel zitten. Wat krijg je dan?

De ruiter is al een 'straf' voor het paard met z'n onrustige been/instabiele zit. Ruiter hangt de Symmetry aan het zadel met als gevolg: voor het oog heeft de ruiter een stuk rustiger been maar zit dus telkens wel aan de singel te rukken.

Arm paard. Ruiter zit instabiel/heeft onrustig been en wordt ook nog gestraft met rukken aan zijn singel.

Ik zou zeggen: investeer dan in zaken/diensten om de basis van het probleem aan te pakken. En dat is een betere houding d.m.v. bijvoorbeeld zitlessen.

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 23:43

Die zijn zonde van je geld, kun je net zo goed een spoorriempje nemen.
Ik heb er ooit 1x mee gereden en vond het verschrikkelijk, je hebt echt geen bewegingsvrijheid meer.
Dan maar wat harder oefenen om je benen stil te houden.

Saroosh_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 00:49

dat is zo slecht voor je paard, ook voor jezelf, wijken, en zijgangen, je trekt zo de singel naar achter.
net zo goed zonder beugels rijden Boos!

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 02:01

Ik heb er geen ervaring mee,maar als ik zo naar die foto krijgt,schiet het mij al in mijn rug Clown