Petrie Perfect, ritsen laten plaatsen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Sence

Petrie Perfect, ritsen laten plaatsen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-08 16:09

Ik kan al een jaar niet meer met mijn Petries (perfect) rijden, omdat ik van de één op andere dag niet meer in paste. Sindsdien maar met schoenen gaan rijden, en kort geleden Ariats gekocht, waar ik nu steeds mee rij. Maar toch vind ik het erg zonde dat mijn laarzen staan weg te rotten intussen. Ik wil graag ritsen erin laten zetten, zodat het íetsjes wijder word rond de kuit, want daar pas ik er niet meer in. Maar kunnen er wel ritsen geplaatst worden in de Petrie Perfects?

Renee__

Re: Petrie Perfect, ritsen laten plaatsen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 16:46

Overal kunnen toch ritsen in? Of zie ik dat verkeerd.

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 16:47

Hier het zelfde verhaal!
Ben ook benieuwd naar ervaringen, ritsen kunnen er altijd wel in, maar of ze daarna wel goed paste.
Laatst bijgewerkt door _Charlotte op 28-04-08 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 16:47

als ze iets te smal zijn kan je ze ook laten oprekken

veerlefellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 16:49

volg even...
heb het zelfde probleem ik kan er nog wel in maar dat voelt niet heel prettig voor mijn kuiten...

leoniee91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 16:50

ik dacht eerst ook aan de petrie perfect. maar volgensmij kan dat niet, want daarom heb ik ook gekozen voor de petrie standaard. want het is anders spul ofzo.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-08 14:05

Je zou denken dat ritsen overal wel in kunnen ja, maar omdat de Perfect ander materiaal is...

Oprekken kan ook ja, maar ik heb het liever niet. Ik voel me nogal benauwd met die laarzen aan. Ritsen vind ik fijner, kan ik ze zo uittrekken als ik wil, ik heb niet zo zeer meer een laarzenknecht nodig.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 18:34

Petrie Perfect is een hele stugge laars en met oprekken bereik je niks. Een rits er in laten zetten zou denk ik wel mogelijk zijn. Als je dat bij een schoenmaker laat doen zou ik wel kiezen voor één die aangesloten is bij het schoenmakers gilde. Ik heb zelf de Petrie Standard en ga ze vrijdag brengen voor ritsen erin, kosten € 25,- per laars.