Ik kan al een jaar niet meer met mijn Petries (perfect) rijden, omdat ik van de één op andere dag niet meer in paste. Sindsdien maar met schoenen gaan rijden, en kort geleden Ariats gekocht, waar ik nu steeds mee rij. Maar toch vind ik het erg zonde dat mijn laarzen staan weg te rotten intussen. Ik wil graag ritsen erin laten zetten, zodat het íetsjes wijder word rond de kuit, want daar pas ik er niet meer in. Maar kunnen er wel ritsen geplaatst worden in de Petrie Perfects?
ik dacht eerst ook aan de petrie perfect. maar volgensmij kan dat niet, want daarom heb ik ook gekozen voor de petrie standaard. want het is anders spul ofzo.
Je zou denken dat ritsen overal wel in kunnen ja, maar omdat de Perfect ander materiaal is...
Oprekken kan ook ja, maar ik heb het liever niet. Ik voel me nogal benauwd met die laarzen aan. Ritsen vind ik fijner, kan ik ze zo uittrekken als ik wil, ik heb niet zo zeer meer een laarzenknecht nodig.
Petrie Perfect is een hele stugge laars en met oprekken bereik je niks. Een rits er in laten zetten zou denk ik wel mogelijk zijn. Als je dat bij een schoenmaker laat doen zou ik wel kiezen voor één die aangesloten is bij het schoenmakers gilde. Ik heb zelf de Petrie Standard en ga ze vrijdag brengen voor ritsen erin, kosten € 25,- per laars.