Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Rytm schreef:Hmmm.. bij mij waren ze met 4 weken stuk bij 4 paarden per dag. Ik heb ze ook veel op stal aan, dat wel, maar had er toch meer van verwacht.

Henrieke schreef:Rytm schreef:Hmmm.. bij mij waren ze met 4 weken stuk bij 4 paarden per dag. Ik heb ze ook veel op stal aan, dat wel, maar had er toch meer van verwacht.
trek je hard aan de teugels dan?
Normaal vallen mn vingers er al af na een half uur, maar deze dingen zijn zo lekker warm
Henrieke schreef:Rytm schreef:Hmmm.. bij mij waren ze met 4 weken stuk bij 4 paarden per dag. Ik heb ze ook veel op stal aan, dat wel, maar had er toch meer van verwacht.
trek je hard aan de teugels dan?
.
Henrieke schreef:Aangezien ik eerder nooit met handschoenen reed maar nu eigenlijk altijd wil ik toch eens goede rijhandschoenen aanschaffen.
Ik denk dat ik voor de roeckl ga, maar wil even zeker weten of deze dus ook echt lang mee gaan naar regelmatig (zeg maar elke dag) gebruik.
Hoelang kunnen jullie er gemiddeld mee als je ze ook zo vaak gebruikt?
. Ik heb wel roeckl handschoenen die helemaal van leer zijn, ik denk dat hanschoenen met gaatjes en andere materialen misschien wat sneller stuk gaan
Ze waren wel duur maar ze waren het absoluut waard! 
), sindsdien slijten ze veel harder. Met alleen rijden ging het best. Ik denk inderdaad dat de teugels met stops voor meer slijtage zullen zorgen...die van mij zijn ook kaal maar niet stuk. Het verbaasd me echt dat ze bij sommigen zo snel stuk zijn gegaan..ik heb ze ook al vaak gewassen (laat ze dan in mijn jasszak zitten met de rits dicht, hopelijk gaan ze dan langer mee) en merk er niets van....behalve dat ze weer fris ruiken