Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) Maar je kan begrijpen dat ik zeer verbaasd was dat haar dit overkwam. Ze zit overigens af en toe op bokt, ik zal haar attenderen op dit topic, misschien wil ze er nog wel wat over kwijt....Esperanza schreef:Maar ze is dus, na dit gebeuren, hevig opzoek gegaan naar info over testen van caps. En zo zijn er caps die met 'hakken over de sloot' de norm halen en caps die ruim aan de norm voldoen. En daar blijkt een flink verschil in te zitten. De dure Pikeur helms voldoen maar net, terwijl de 15 euries cap van de Aldi, ruim voldoet.
prebalia schreef:Hoi, mens met litteken meldt zich!
Esperanza heeft mijn hele verhaal al verteld hier, dus heb weinig toe te voegen eigenlijk.
Helmpje zit op zich heerlijk maar het plastic (gekleurde deel) is niet echt sterk. Hoorde van Reg dat Kiwi er ook al een aantal vakkundig om zeep geholpen had.
Ik ben bij de val tussen de benen van mijn paard geraakt waardoor de helm dus kapot is gegaan. Geen idee wat er was gebeurd als ik m niet op had. En ook natuurlijk geen idee hoe een willekeurige andere helm eruit had gezien....
Gr Jorunn

prebalia schreef:Ik blijf nog steeds trouw met helm rijden. Heb nu mijn oude casco youngster weer op. Is saai zwart maar kwam wel ok uit de test.
Test is in pdf maar ik heb geen idee hoe ik dat op Bokt moet neerzetten.