Eleveld91 schreef:Ik heb zelf geen bodyprotector en zou er ook geen een willen. Mijn buurvrouw heeft er ook een, het voelt net als een kogelvrijvest, niet heel relaxed dus. Bodyprotectors zijn niet zwaar, maar het zit niet lekker, je kunt je niet zo soepel bewegen als dat je gewend bent en ik heb verscheiden mensen gehoord dat als je van je paard valt, steekt vaak de voorkant in je onderbuik, wat erg zeer doet! Hoe vaak heb je iets als je van je paard valt? Ik heb nooit iets gehad doordat ik van mijn paard viel, als ik nu met bodyprotector zou rijden zou ik waarschijnlijk alle keren pijn hebben in mijn onderbuik. De bodyprotector zal bij een val altijd in je buik prikken, omdat hij geen andere kant op kan.
Jij hebt duidelijk de verkeerde mensen die jou info geven 
Heb nog nooit een steek in mn buik gehad van mn bodyprotector. Misschien omdat de mijne goed past.
Ik heb m altijd om, en als hij goed past ( En dit is gewoon belangrijk en hier komen de misverstanden van) merk je m niet eens.
Vooral die van tegenwoordig met blokjes bewegen heel mooi met je mee.
Ik heb de Bruine How's Racesafe en wil niet anders meer.
Hiervoor een kieffer gehad maar die was vrij stijf maar opzich ook wel fijn, maar na deze voor mij geen andere meer.