Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MandyR schreef:En als je spring wedstrijden gaat rijden dan denk ik dat je er een opmerking over kan krijgen. Maar zolang het maar 1 uur per 2 weken is, gewoon lekker je geld in je zak houden.

Tieneke schreef:Als commentaar op Moonfish: Nee, dat doe je beter niet. Je moet gewoon via een goede zadelmaker of winkel met een goede passervice een nieuw zadel kopen (of tweedehands, maakt niet uit). Niet gokken op een Wintec, want die past ook lang niet altijd.
Tieneke schreef:Als commentaar op Moonfish: Nee, dat doe je beter niet. Je moet gewoon via een goede zadelmaker of winkel met een goede passervice een nieuw zadel kopen (of tweedehands, maakt niet uit). Niet gokken op een Wintec, want die past ook lang niet altijd.
Tieneke schreef:Waarom zou ze dan zomaar van op internet een zadel kopen? Ik gok dat ze zelf geen zadelmaker is? Waarom dan niet beter iemand van een zadelmakerij laten komen met een aantal zadels en die gewoon passen? Veel beter, gemakkelijk en uiteindelijk zelfs goedkoper.
Shadowprince, niemand hoeft me uit te leggen hoe Wintec werkt. Ik heb het zelf ook gehad op mijn paard. De boom (of ja, kopijzer) was goed, zadel leek verder ook goed te liggen. Nu ja, na een paar maanden had mijn paard wel drukkingen van hier tot in Tokio. Wintec wordt te veel verheerlijkt. Nieuw zadel voor een goede prijs? Neem een Wintec, kan je bijna altijd wel passend maken!
Een Wintec past net zo snel wel of niet als eender welk ander merk van zadel.
De TS is bij mijn weten geen zadelmaker en dan moet ze maar net iemand in de buurt hebben die er ook echt iets vanaf weet. Niet iemand die enkel zegt de kennis te hebben.