en vraag daar natuurlijk ook allerlei info maar wil ook jullie mening,
wat is het probleem:
heb een welshje van nu ong 19 jaartjes oud,
ze heeft nu bijna 2 jaar geleden een blessure gehad dat ruim alles bij mekaar ook 2 jaar heeft geduurd,
als ik haar nu dus loslaat in de galop en dat ze dus versnelling erin gooit raakt ze weer kreupel,
kan wel rustig springen en rustig galopje etc dit gaat prima en durf dus de versnelling niet meer,
dit omdat ik dit twee keer heb geprobeert waardoor ze ook weer twee keer kreupel is geworden,
dus dat zit er voor haar jammer genoeg niet meer in.
maar nu word ze weer lekker vrolijk krijgt meer conditie etc, en ze wil rennen, ze wil weg en probleem is dat ik haar echt terug moet trekken anders is ze weg, en door dit bit kan ze ook makkelijk doorheen rijden dat houdt haar niet makkelijk meer tegen, en wat het is ik heb al het zwaarste bit erin zitten ( wat ik dus niet leuk vind) en wil iets anders proberen omdat ze hier ook bijna niet op reageert, maar wat zal ik doen een gewone bustrens erin en dan maar een martingaal aan, of hebben jullie nog andere suggesties ik hoor het graag

er ligt nu een liverpoolstang in met ketting
sorry voor het lange verhaal,
en verhalen als richt je paard dan af, ik zou zeggen kom een keer rijden weet je gelijk hoe ze is, is niet de makkelijkste en ze gehoorzaamt prima echt waar maar houdt gewoon veel van crossen wat we vroeger dan ook veel deden maar helaas niet meer mogelijk is,
ze word ook van te voren losgegooid dus dat is ook geen oplossing

dit ligt er nu dus in, alleen waar de teugel in moet is nog maar 1 vakje van over de rest is daar weggehaald.