Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suusiejj schreef:Owh okemaar die stof blijkt ook niet goed te zijn want die houd veel warmte vast?
suusiejj schreef:Hmm dus wintect valt ook af..
whisperramse schreef:suusiejj schreef:Hmm dus wintect valt ook af..
Die opmerking was over de Merano zadels
BrittKitt schreef:Nee thorowgood is niet boomloos.
Ik vind mijn wintecje heerlijk, maar dan wel de 500 serie, dat met dat suedespul vind ik niks
whisperramse schreef:BrittKitt schreef:Nee thorowgood is niet boomloos.
Ik vind mijn wintecje heerlijk, maar dan wel de 500 serie, dat met dat suedespul vind ik niks
Ik heb nog een tijdje met een Isabell Werth gereden (de wintecversie, niet de bates)
En moet zeggen; ik vond het een heerlijk zadel
Die wintec kostte dan wel rond de 900 euro, al vrij prijzig voor een Wintecje vind ik
Heb nu een Wintec veelzijdigheid 500 en heb daar iets van een 550 euro voor betaald in de plaatselijke ruitershop, maar ben er heel tevreden van
Citaat:Dat is zeker niet duur zeg voor een nieuw zadel.
De 500 zijn dat alleen veelzijdig of ook dressuur? Ben nog niet echt thuis in de wintecjes
whisperramse schreef:Je hebt ze in beide versies geloof ik, zowel dressuur als veelzijdigheid
Het is idd niet zo héél duur, en ze gaan lang mee! Winkel is ook thuis geweest bij ons voor het passen van het zadel op het paard, dat zat in de prijs inbegrepen
Mijne is al 5 jaar oud en er zit nog geen schrammetje op
Je kan ook altijd kijken naar een tweedehands merkzadel.
Je zal voor 500 euro toch ook wel iets degelijks vinden
BrittKitt schreef:Tweedehands liggen ze rond de 200-250 euro en ze zijn behoorlijk slijtvast en blijven er lang netjes uit zien.
Nieuw heb je nog de keus tussen met of zonder CAIR enz. Ligt het tussen de 350 en de 900 euro ongeveer ja
suusiejj schreef:BrittKitt schreef:Tweedehands liggen ze rond de 200-250 euro en ze zijn behoorlijk slijtvast en blijven er lang netjes uit zien.
Nieuw heb je nog de keus tussen met of zonder CAIR enz. Ligt het tussen de 350 en de 900 euro ongeveer ja
Wat is CAIR ?
whisperramse schreef:Kussens met lucht gevuld