Ervaringen met Massimo zadels?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WinBinChes

Ervaringen met Massimo zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-08 12:45

Wie o wie heeft er een Massimo zadel of gehad.

Ik wil graag weten wat de kwaliteit ervaringen zijn en hoe het zadel zit. Het gaat voornamelijk om de dressuur zadels.

Brand maar los!

Sash

Re: Ervaringen met Massimo zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 13:35

volgens mij zijn er de laatste tijd al heel erg veel topics geopend over massimo zadels. ik zou eens de zoekfunctie gebruiken!

Jol1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 13:42

Wij hebben een Massimo trail besteld. Deze kun je ook voor dressuur gebruiken. Wij vonden hem heerlijk zacht zitten en de pasvorm is ook heel goed. Er moet voor ons paard wel het een en ander aan het zadel veranderen en er komen ook lange singelstoten aan ipv de korte veelzijdigheids. Ik heb wel begrepen dat de dressuurversie anders valt.

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-08 19:21

Sash schreef:
volgens mij zijn er de laatste tijd al heel erg veel topics geopend over massimo zadels. ik zou eens de zoekfunctie gebruiken!

Had ik al gedaan, maar kan niks vinden over de zit van dit zadel. Daar gaat het me nu net om Haha!

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-08 19:22

Jol1 schreef:
Wij hebben een Massimo trail besteld. Deze kun je ook voor dressuur gebruiken. Wij vonden hem heerlijk zacht zitten en de pasvorm is ook heel goed. Er moet voor ons paard wel het een en ander aan het zadel veranderen en er komen ook lange singelstoten aan ipv de korte veelzijdigheids. Ik heb wel begrepen dat de dressuurversie anders valt.

De trail lijkt me ook erg fijn, maar ik ben net niet recreant genoeg voor dat zadel. Wellicht in de toekomst.

Jol1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 20:06

Toch zou je hem voor de grap even moeten proberen als je zadels gaat passen. Hij zit best wel diep en je hebt helemaal niet het idee dat je op een endurancezadel zit. Ons paard ging ook veel fijner lopen met dat zadel en dat is bij dressuur natuurlijk ook wel prettig.

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 20:39

WinBinChes schreef:
De trail lijkt me ook erg fijn, maar ik ben net niet recreant genoeg voor dat zadel. Wellicht in de toekomst.

Ik rij ook volop in de sport, maar ik ben toch uitgekomen bij de trail! Mijn vos is nogal breed en kort, de trail ligt daar het lekkerste op. Ik gebruik hem gewoon overal voor, we zijn nu M dressuur en de trail voldoet prima.

itsinmygenes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 20:41

Bij mij zou er ook iemand komen passen voor de massimo dressuur. Helaas moest mijn pony een paar dagen daarvoor last van haar rug krijgen en ging dit niet door, maar als ze nergens meer last van heeft wil ik ook graag de massimo proberen. Ik volg dit even Knipoog