Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ezumii schreef:Je kunt een pees niet ondersteunen.
Alleen spieren zijn ondersteunbaar, en die zitten niet in het onderbeen van het paard.
Dus daar hoef je je al geen zorgen over te maken!
batje schreef:Ik merk bij de HH air zeker verschil met de BR hoor.. onder de HH blijven de benen veel koeler.
Jennyxx schreef:Anky en Imke schijnen op het NK wel met bandages losgereden te hebben... Zouden ze speciale koelende onderlappen gebruiken ofzo?
Jennyxx schreef:Heb de Eskadron onderlappen even opgezocht en er staat inderdaad bij:
Onderbandages Climatex, driedimensionaal super ademend textiel. Climatex zorgt voor een betere luchtcirculatie en vormt een ideale laag onder bandages.
Zouden ze dan toch bandageren om de pees extra te ondersteunen? Waarom dan wel bij dressuur en niet bij eventing? Enfin..misschien is dit te offtopic.
Niezzz schreef:batje schreef:Ik merk bij de HH air zeker verschil met de BR hoor.. onder de HH blijven de benen veel koeler.
Schelen die 3 gaatjes echt? lijkt me stug.
Vind de HH peesbeschermers bagger kwa pasvorm ed.
Jennyxx schreef:Heb de Eskadron onderlappen even opgezocht en er staat inderdaad bij:
Onderbandages Climatex, driedimensionaal super ademend textiel. Climatex zorgt voor een betere luchtcirculatie en vormt een ideale laag onder bandages.
Zouden ze dan toch bandageren om de pees extra te ondersteunen? Waarom dan wel bij dressuur en niet bij eventing? Enfin..misschien is dit te offtopic.