Ik heb wat dekjes weggedaan omdat ik nu met een westernzadel rij. Ik had dus; een kobalblauwe,rode,en een lila. En heb nu nog ;een lichtbruine met donkerbruin randje,en een wit wedstrijddekje,met wat reclame erop.
Sand (Anky), Army Green (Anky), Burnt (Anky), Lemon (Anky), Lilac (Anky), Rafblue (Anky), White (Anky), Rose (Anky), Aqua (Anky), Ocean (Anky), Red (Anky), Chocolate (Anky), Graphite (Anky), Scapa Navy, Eurostar Brandy, HH Dutch Stripe, HH Cherry Stripe, HH Rasberry Elite, 2x zwart dekje en ik had er nog een paar, maar die heb ik weg gegeven.
Ik heb wel een heleboel kleuren eigenlijk Anky: lichtblauw, grijs, wit en tomatenrood nog een zwart en donkerblauw dekje allebei gewonnen met clubkampioenschappen, nog een rode en een mintgroene... dat waren ze geloof ik
Ik heb 2 chabrakjes: Eentje (zadelvormig dressuur) babyblauw met een donkerblauw kantje eentje (dressuur) donkerblauw, met een randje brin en een streepje lichtblauw:D:D:D
Ik ben allemaal nieuwe dekjes aan het kopen, mijn oude staan totaal niet leuk meer op mijn paard (Ze is een andere tint van vos geworden ) Dit zijn dus degene die ik nog heb of die nog mooi zijn: -HH Ginger -HH Sky -Schelpenwit met zilveren bies -Donkerblauw met lichtblauwe bies -Jeans
Maar op de verlanglijst staan heel wat dekjes O.a. van de nieuwe collectie van Eurostar
Euhm ja wij hebben per paard 6 dekjes en wij hebben 8 paarden en de kleuren zijn bijna allemaal verschillend, behalve de witte wedstrijddekjes, gewone zwarte en de blauwe van scapa hebben ze gemeen.