Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Supertje schreef:
Ik vind Myler helemaal geen slecht bit, ik zie genoeg paarden die er prima op lopen, maar ik geloof niet, wat vaak beweerd wordt, dat het voor ieder paard het correcte bit zou zijn.
runningkawa schreef:Is een ongebroken trens niets voor je, Supertje?
Paarden met weinig plek vinden dat vaak een prettig bit, want die hebben idd geen ruimte voor het schanieren
Supertje schreef:Ik vind Myler helemaal geen slecht bit, ik zie genoeg paarden die er prima op lopen, maar ik geloof niet, wat vaak beweerd wordt, dat het voor ieder paard het correcte bit zou zijn.
runningkawa schreef:Is een ongebroken trens niets voor je, Supertje?
Paarden met weinig plek vinden dat vaak een prettig bit, want die hebben idd geen ruimte voor het schanieren
Sellino schreef:FF een blonde vraag, wat is een Myler bit en wat doet het??? Ben erg benieuwd
BlazingBoots schreef:Verder vind ik ook dat je heel goed moet weten welk model je voor welk paard moet nemen...
Want ook daar zit heel erg veel verschil in..
Een jong en onervaren paard moet je zeker niet hetzelfde bit inhangen als een ervaren paard..
Daarom werken ze ook met Levels...maar dan nog moet je je goed laten informeren welk bit uit de juiste level geschikt is voor jou en je paard.
Sellino schreef:FF een blonde vraag, wat is een Myler bit en wat doet het??? Ben erg benieuwd
Citaat:Het is ook zo dat niet iedereen een Myler bit kent - gewoon omdat ze beginnen vanaf ongeveer 120 euro d8 ik - en dat heeft niet iedereen over. Ze zijn best prijzig. Maar ja, daarentegen vind ik de rust in de mond van mijn paard veel geld waard.