Joy & Harmony Zadels

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Unonya
Berichten: 73
Geregistreerd: 10-06-06
Woonplaats: Haarlem

Joy & Harmony Zadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 16:21

Is er iemand bekend met Joy & Harmony zadels??????
Worden op maat gemaakt voor een schappelijke prijs.

Zo ja.. Aan of Af te raden er 1 aan te schaffen?

Murkje
Berichten: 812
Geregistreerd: 16-10-05
Woonplaats: Burdaard, Frieslân

Re: Joy & Harmony Zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 20:09

Ik heb er zelf geen ervaring mee met deze zadels maar wil ook graag 1 laten maken..dus hou even dit topic in de gaten

Liedje

Berichten: 9899
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijmegen

Re: Joy & Harmony Zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 09:07


Puera

Berichten: 8120
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân

Re: Joy & Harmony Zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 11:37

Hier zijn al meerdere topics over geweest, en voor zover ik weet nog niemand die ervaring met deze zadels heeft.

Als je een aantal pagina's verder zoekt in dit forumdeel, zul je de topics vinden. Lachen

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Re: Joy & Harmony Zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 11:41

hè jakkes, weer de link met huppa.
het is totaal geen zadelmarkt kwaliteit!! maar een erg leuk zadel van goed materiaal. yarka hier op bokt verkoopt ze ook. www.oldehietmoat.nl

Unonya
Berichten: 73
Geregistreerd: 10-06-06
Woonplaats: Haarlem

Re: Joy & Harmony Zadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 12:10

Ik ga toch hier even verder heb na lang zoeken het eerdere topic gevonden en daar wordt niet meer gereageerd, niemand heeft dus daadwerkelijk zo'n zadel????????
Jammer, ik heb er 1 besteld, heb er ook op proef gereden, zowel op de variant met de wrongen op als onder het zweetblad, en zowel op de variant met en zonder seat improvement.
Het zadel zit heerlijk, zacht voor jou en op maat gemaakt voor je paardje. Dus voor beiden goed zou je zeggen.
Ik heb dan ook een zadel besteld, dressuur, met de wrongen onder het zweetblad en zonder seat improvement.
Het zou 4-6 weken duren voor het zadel geleverd zou worden, das netjes dacht ik.
Ik wacht nu inmiddels 9 weken en na allemaal gebakkenlucht verhalen van de leverancier heb ik nog steeds geen zadel en ziet het er niet naar uit dat hij er binnen een paar weken is.

Vandaar mijn vraag wie hier ervaring mee heeft maar ben bang dat jullie mij niet verder kunnen helpen, dus toch maar in spanning afwachten of mijn zadel ooit aankomt Boos!

Puera

Berichten: 8120
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân

Re: Joy & Harmony Zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 12:32

Als je nog niets betaald hebt, is er weinig loos. En anders kun je stampij gaan maken. Ze kunnen op z'n minst je op de hoogte houden van de gang van zaken.

Hopelijk heb je gauw je zadel. Laat je dan even weten wat jouw ervaringen zijn? Ben wel benieuwd. Lachen

Unonya
Berichten: 73
Geregistreerd: 10-06-06
Woonplaats: Haarlem

Re: Joy & Harmony Zadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 12:44

Was het maar waar dat ik nog niets betaald had... dan had ik allang bedankt voor dit zadel, maar helaas heb ik de helft aan moeten betalen, dus heb er al aardig wat geld in zitten.

En ja als hij ooit binnen komt laat ik zeker weten of het het wachten waard is geweest.. Lachen

Unonya
Berichten: 73
Geregistreerd: 10-06-06
Woonplaats: Haarlem

Re: Joy & Harmony Zadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 12:56

Heb vandaag een mailtje gehad dat mijn zadel NIET meer geleverd wordt,
Het bedrijf die de zadels maakt is hoogstwaarschijnlijk failliet en de ruitershop waar ik het zadel had besteld wil mij niet langer voorhouden dat het zadel er ooit komt dus heeft mij mijn geld terug gegeven.

Dus voor een ieder... NIET aan beginnen!!

germie

Berichten: 26070
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Joy & Harmony Zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 13:09

Unonya schreef:
Heb vandaag een mailtje gehad dat mijn zadel NIET meer geleverd wordt,
Het bedrijf die de zadels maakt is hoogstwaarschijnlijk failliet en de ruitershop waar ik het zadel had besteld wil mij niet langer voorhouden dat het zadel er ooit komt dus heeft mij mijn geld terug gegeven.

Dus voor een ieder... NIET aan beginnen!!

Wat heb je hiervan geleerd: NOOIT vooruit betalen. Ik heb dat een keer voor iets gedaan bij Objectief, en een week later waren ze failliet. Ook al ken je de mensen in de winkel nog zo goed, gewoon niet doen.
Wees blij dat je je geld terug hebt, dat is netjes.
En ga gewoon lekker op zoek naar een ander zadel,dat komt vast wel goed. Tuurlijk heb je liever het zadel dat je uitgekozen had, maar je bent er financieel niet op achteruit gegaan en dat is al heel wat.

silas

Berichten: 5661
Geregistreerd: 12-12-03

Re: Joy & Harmony Zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 19:13

zadels zijn gewoon leverbaar hoor
je kan ze bestellen via www.oldehietmoat.nl
super service en super kwaliteit zadel

Huppaardje
Berichten: 1
Geregistreerd: 15-09-06

Re: Joy & Harmony Zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 09:52

Beste Allemaal,

Ik heb twee Joy & Harmony zadels, een dressuur- en een springzadel. Allbei in het zwart. Wie is er geïnteresseerd? Ik rijd zelf geen paard en heb er weinig verstand van.

Groet,

Hup Paardje

Puera

Berichten: 8120
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân

Re: Joy & Harmony Zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 12:29

Welkom op Bokt, Huppaardje. Lachen

Dit is een topic over ervaringen met het zadel, geen verkooptopic. Hier kun je de Boktregels vinden en hier kun je vragen stellen als je iets nog niet snapt en/of je je wilt voorstellen. Veel plezier op Bokt!

silas

Berichten: 5661
Geregistreerd: 12-12-03

Re: Joy & Harmony Zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 15:53