Joy & Harmony Zadels

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Unonya
Berichten: 73
Geregistreerd: 10-06-06
Woonplaats: Haarlem

Joy & Harmony Zadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 16:21

Is er iemand bekend met Joy & Harmony zadels??????
Worden op maat gemaakt voor een schappelijke prijs.

Zo ja.. Aan of Af te raden er 1 aan te schaffen?

Murkje
Berichten: 812
Geregistreerd: 16-10-05
Woonplaats: Burdaard, Frieslân

Re: Joy & Harmony Zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 20:09

Ik heb er zelf geen ervaring mee met deze zadels maar wil ook graag 1 laten maken..dus hou even dit topic in de gaten

Liedje

Berichten: 9899
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijmegen

Re: Joy & Harmony Zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 09:07


Puera

Berichten: 8120
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân

Re: Joy & Harmony Zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 11:37

Hier zijn al meerdere topics over geweest, en voor zover ik weet nog niemand die ervaring met deze zadels heeft.

Als je een aantal pagina's verder zoekt in dit forumdeel, zul je de topics vinden. Lachen

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Re: Joy & Harmony Zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 11:41

hè jakkes, weer de link met huppa.
het is totaal geen zadelmarkt kwaliteit!! maar een erg leuk zadel van goed materiaal. yarka hier op bokt verkoopt ze ook. www.oldehietmoat.nl

Unonya
Berichten: 73
Geregistreerd: 10-06-06
Woonplaats: Haarlem

Re: Joy & Harmony Zadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 12:10

Ik ga toch hier even verder heb na lang zoeken het eerdere topic gevonden en daar wordt niet meer gereageerd, niemand heeft dus daadwerkelijk zo'n zadel????????