Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
harnessmaker schreef:Flair is flexibeler dan wol en schuim.
Het is niet voor iedereen geschikt maar ik heb er goede resultaten mee bereikt.
harnessmaker schreef:Ik sluit me aan bij Unamie.
Het systeem is niet goedkoop maar z'n geld zeker waard!
harnessmaker schreef:Kijk eens in mijn onderschrift.
Bovendien verkoop ik zelf geen zadels uit voorraad en heb zelden of nooit geruikte zadels liggen.
Ben wel benieuwd naar de verhalen die je hebt gehoord, misschien kan ik er iets mee.
Als mijn werk niet naar behoren zou zijn had ik dat allicht kunnen merken aan de opdrachten die nu in aantal alleen maar toenemen.....
Graag je reactie via mail en niet via pb.Antwoorden komen niet door en niet alleen bij mij, ik ontvang ook lege pb's.
Jodievanmij schreef:Ok maar als je flair in je zadel hebt, dan ga je toch neem ik aan wel naar de zadelmaker om het te laten bijstellen? Of kan je dit gewoon zelf doen?? Ik snap het niet zo goed hoe ik die zin moet opvatten over de ventielen etc.
germie schreef:Harnessmaker, in de nieuwste Cavallo (juli 2006) staat een stuk over zadels. Hierin wordt door 1 persoon genoemd dat lucht niet ideaal is. Bij zware mensen wordt de lucht verplaatst en zou je dus juist drukpunten krijgen.
Het gaat hier overigens over een Wintec Cair zadel.
harnessmaker schreef:Ik zie at Unamie mijn antwoord al heeft gegeven..
Sansje schreef:Ik ben voor de nakijkbeurten eigenlijk alleen de voorrijkosten kwijt. Vulling is lucht en die is gratis