Dekjes van 70 euro of meer?!?!?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annee_S

Berichten: 207
Geregistreerd: 24-01-11
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 18:13

Herkenbaar probleem!
Ik ben sinds een kleine 3 maanden bijrijder van een KWPN-merrie, maar voor haar moet ook nog best wel het een en ander aangeschaft worden.
Ik probeer de eigenaar te helpen om mooie en goede spullen te vinden en het een beetje betaalbaar te houden (we zijn nu bijv. op zoek naar felgekleurde pads en/of sjabrakjes), maar de prijzen die er af en toe gevraagd worden... 8)7

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 18:23

Aco schreef:
PrizTwir schreef:
Ik heb vorige week een eskadron dekje van 75 euro gekocht. Overigens had ik wel korting en koste hij nog 50 euro. Voor 75 koop ik hem ook echt niet. Dat is mij ook te gek. Eskadron gaat overigens niet heel erg in waarde terug, omdat ze op dit moment super populair zijn. De eskadron big square ice blue betaal je tweedehands zo 150 euro voor. Dat gaat mij al helemaal boven de pet. De cottons van eskadron zijn 30 euro en die liggen ook nog eens fijn.


150euro voor de ice :wow: En deze heb ik gewoon in mijn kast liggen, gebruik ik nooit meer omdat ik hem qua kleur niet meer zo mooi passen vind op mijn fjord... Misschien dan toch maar even overwegen om deze vaarwel te zeggen dan :D

Als de ice blue er nog goed uit ziet, krijg je er zeker nog 100 euro of meer voor. Echt gebruikte Ice Blues heb ik nog niet weg zien gaan voor 150.
Ik had nog een nieuwe met kaartje liggenen die is wel voor 150 weggegaan :+ echt gek haha!
De Petrol is voor 100 gegaan _O-

Ik koop overigens dekjes van Eskadron maar meer dan 75 euro geef ik er niet aan. :)

SETEFURII
Berichten: 3257
Geregistreerd: 06-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 18:31

Voor het juiste dekje op het juiste paard wil ik nog wel wat neerleggen. Ik heb graag een verhoging aan de schoft, geen al te dikke maar wel zachte stof, liefst iets dat goed ademt. Maar ook weer niet te glad, zodat het niet onder je zadel uit kan glijden.. een mens wilt wat :=

Autumnn

Berichten: 8029
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Dekjes van 70 euro of meer?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 21:18

Ik heb nog een petrol cotton liggen, die gaat ook in de verkoop dan :D of zijn die niet zo gewild?

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Re: Dekjes van 70 euro of meer?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 21:18

Ik had de Petrol Big Square dus van cottons weet ik de prijs niet...

PrizTwir
Berichten: 2396
Geregistreerd: 10-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 22:52

Alleen maar een dekje en bandages |(

Afbeelding

IrishDraught

Berichten: 5114
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Brabant

Re: Dekjes van 70 euro of meer?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 14:33

Ik reed mijn vorige paard ivm gevoeligheid met een mattes sjabrak van 165 euro. Ze had wel maar 1 dekje.

ual_95

Berichten: 653
Geregistreerd: 08-04-09

Re: Dekjes van 70 euro of meer?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 14:45

Ik ben persoonlijk gek op de dekken van Eskadron en Anky! Voor de Big Square's leg je al gauw 75 euro neer. Maar mijn ervaring is dat het dek lang mooi blijft en ontzettend fijn ligt. Ik koop dan ook niet iedere maand een nieuwe. Bovendien is er een hele aparte tweedehands markt voor het merk Eskadron, waarbij je een dekje al gauw voor 50 euro weer kan doorverkopen. Het lijkt daarom meer een verzamelobject dan een daadwerkelijk dekje.