Dekjes van 70 euro of meer?!?!?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zinzi_jewel

Berichten: 8788
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Re: Dekjes van 70 euro of meer?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 13:04

Ooh ja zoek in de bekende winkels ...
de groot grutters in ruiterland zeg maar
Doe me eens een pb met zoek richting als je wilt

Getup

Berichten: 8263
Geregistreerd: 27-01-07

Re: Dekjes van 70 euro of meer?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 13:06

Ik heb op dit moment nog maar 2 dekjes: beide van Le Mieux. Niet zo flashy en opvallend, maar ze liggen zo fijn.
Heb alle andere dekjes ( HV polo, Eurostar, Eskadron) verkocht.

annelieke92

Berichten: 1978
Geregistreerd: 11-04-10
Woonplaats: Twente

Re: Dekjes van 70 euro of meer?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 16:57

Ik heb ook vooral dure dekjes maar wel gekocht met korting of 2e hands. Mijn ervaring is wel dat die mooier blijven dan goedkopere dekjes die ik heb gehad.

LauraO

Berichten: 311
Geregistreerd: 24-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 20:53

Getup schreef:
Ik heb op dit moment nog maar 2 dekjes: beide van Le Mieux. Niet zo flashy en opvallend, maar ze liggen zo fijn.
Heb alle andere dekjes ( HV polo, Eurostar, Eskadron) verkocht.


Ik zou ook graag overgaan op alleen maar dekjes van Le Mieux, maar ze worden nog weinig aangeboden. Het dekje van die aparte stof zoals Cal Rei zou ik ook graag eens proberen, maar voor dat bedrag niet :n Heb nu wel ontzettend veel dekjes, maar bijna allemaal tweedehands gekocht en anders nieuw in de winkel met korting :D . Veel paardenspullen zijn ontzettend duur, maar ik wacht altijd net zo lang tot de sale en ik vind dus ook veel tweedehands voor leuke prijzen.

michelle4684
Berichten: 107
Geregistreerd: 23-07-14

Re: Dekjes van 70 euro of meer?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 12:31

Zag laatst een tweedehands dekje voor 150 euro := whaaatt :?

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 15:34

LauraO schreef:
Getup schreef:
Ik heb op dit moment nog maar 2 dekjes: beide van Le Mieux. Niet zo flashy en opvallend, maar ze liggen zo fijn.
Heb alle andere dekjes ( HV polo, Eurostar, Eskadron) verkocht.


Ik zou ook graag overgaan op alleen maar dekjes van Le Mieux, maar ze worden nog weinig aangeboden. Het dekje van die aparte stof zoals Cal Rei zou ik ook graag eens proberen, maar voor dat bedrag niet :n Heb nu wel ontzettend veel dekjes, maar bijna allemaal tweedehands gekocht en anders nieuw in de winkel met korting :D . Veel paardenspullen zijn ontzettend duur, maar ik wacht altijd net zo lang tot de sale en ik vind dus ook veel tweedehands voor leuke prijzen.

Le Mieux spreekt mij kwa model ook heel erg aan, maar ik mis er wel iets aan.. Weet iemand dekjes met een vergelijkbare pasvorm maar met bies oid?

c_alsemgeest

Berichten: 20629
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 16:11

Ik heb er 1 van Scapa, zelfde pasvorm als Le Mieux (heb ik er ook 2 van) alleen was dit wel een model die ze nu niet meer verkopen.
Echt zonde want het is een goed gesneden model met voldoende schoftruimte, wat mijn paard erg nodig heeft.
De Horze River heeft er ook iets van weg op de foto... maar die heb ik nog niet in het echt getest... wel een hele aangename prijs. €19,95
Afbeelding

Flloorrr
Berichten: 26
Geregistreerd: 30-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 14:38

Iedereen moet maar steeds de nieuwste collectie hebben of de nieuwe kleurtjes, vind ik totaal onzin. Een basic dekje van Harry's Horse kan ook mooi zijn.

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 14:59

Ik vind Harrys horse wat betreft kwaliteit gewoon niet voldoende, LeMieux is bijvoorbeeld alles behalve modieus maar wel ontzettend innovatief en goede kwaliteit :j maar iedereen moet het doen waar hij tevreden mee is

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Dekjes van 70 euro of meer?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 15:01

Ik merk zelf geen verschil in de harry horse pad of de anky pad. Bij mij blijven ze beide lang mooi.
Eskadron of LeMieux heb ik dan weer niet als vergelijk.

Libera

Berichten: 3973
Geregistreerd: 21-07-05
Woonplaats: California

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 15:02

Lol... ik heb dekje van $230,-

Da's een Mattes die ondertussen alweer bijna 8 jaar in gebruik is :Y)

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 15:06

bruintje123 schreef:
Ik merk zelf geen verschil in de harry horse pad of de anky pad. Bij mij blijven ze beide lang mooi.
Eskadron of LeMieux heb ik dan weer niet als vergelijk.

Anky pad was voor mij ook niet geschikt, bijna geen rugvorm en bleef érg nat :) bij harrys horse hetzelfde probleem inderdaad.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Dekjes van 70 euro of meer?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 15:08

Bij mijn vorige paard vond ik pads ook niet fijn. Geen enkele. Terwijl bij mijn huidige paard ik ze juist fijner vind. Dus daar heb ik dan ook nog verschil in.

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Re: Dekjes van 70 euro of meer?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 15:09

Ik denk dat het een kwestie van smaak blijft :j wat bij de een functioneert hoeft bij de ander natuurlijk niet te werken.

PrizTwir
Berichten: 2396
Geregistreerd: 10-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 15:39

Ik heb vorige week een eskadron dekje van 75 euro gekocht. Overigens had ik wel korting en koste hij nog 50 euro. Voor 75 koop ik hem ook echt niet. Dat is mij ook te gek. Eskadron gaat overigens niet heel erg in waarde terug, omdat ze op dit moment super populair zijn. De eskadron big square ice blue betaal je tweedehands zo 150 euro voor. Dat gaat mij al helemaal boven de pet. De cottons van eskadron zijn 30 euro en die liggen ook nog eens fijn.

PrizTwir
Berichten: 2396
Geregistreerd: 10-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 15:41

Libera schreef:
Lol... ik heb dekje van $230,-

Da's een Mattes die ondertussen alweer bijna 8 jaar in gebruik is :Y)


Dat is 28,75 per jaar. Dan is het niet duur. :))

Lotte_Wessel

Berichten: 3587
Geregistreerd: 12-05-08
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 15:42

Ik heb op het moment 4 eskadron dekjes, een Eurostar, een br en 6 Schockemohle dekjes. Vind vooral de eskadron en de Schockemohle erg mooi liggen al ben ik ook weg van le mieux. Het liefste koop ik de dekjes van eskadron met korting maar moet eerlijk zeggen dat als ik iets mooi vind, ik het niet laat liggen vanwege de prijs. Koop voor mijzelf ook pikeur rijbroeken van 200 euro dus waarom niet eskadron dekjes? Moet toch mooi liggen, niet schuren en rij er zeer regelmatig mee dus moet fijn zijn voor de pony. Dat is het belangrijkste.

Janine1990

Berichten: 43803
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 17:49

Flloorrr schreef:
Iedereen moet maar steeds de nieuwste collectie hebben of de nieuwe kleurtjes, vind ik totaal onzin. Een basic dekje van Harry's Horse kan ook mooi zijn.


Is ook onzin inderdaad, want niemand moet dat...
Sommige mensen willen het, laat ze lekker die nieuwste collectie of nieuwste kleurtjes hebben :')

Lekker generaliserend bericht weer :')

pikeurmiep
Berichten: 48
Geregistreerd: 27-05-15

Re: Dekjes van 70 euro of meer?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-17 17:13

Ik snap dat nog steeds niet.
Ik heb liever wat tweedehands dekjes dan die hele dure dekjes.je durft ze amper ergens neer te hangen te drogen.bang dat iemand anders je dekje meeneemt
Mijn harry horse dekje laten ze wel liggen.daar hoef ik mij niet druk om te maken

betadine

Berichten: 3241
Geregistreerd: 19-08-10
Woonplaats: Belgie

Re: Dekjes van 70 euro of meer?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 17:23

Ik ga daarvoor naar equitana en koop de dekjes daar van 15€ en 20€
Heb nog eurostar dekjes van 15 jaar oud die er nog goed uitzien, maar de kleuren na x aantal keer wassen zijn toch nooit hetzelde als nieuw + vroeger waren ze een stuk betaalbaarder als nu.
Voor 70€ koop ik mezelf een nieuwe outfit

Autumnn

Berichten: 8029
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 17:26

Toen ik mijn paard net had wilde ik ook alles duur en zo veel mogelijk setjes :D
maar, de dekens pasten niet, dekjes gleden weg en de peesbeschermers zitten vol neopreen.
Dus nu schaf ik iets aan zolang het functioneel is, goede kwaliteit heeft, en de kleurtjes interesseren mij weinig meer, zolang het maar goed past :)

En ja, mijn Lemieux dekje van 75 euro staat in bestelling (-40 euro tegoedbon :+ ) maar al mijn HV polo, Eskadron en Schockemohle dekjes gaan de verkoop in :j

Aco

Berichten: 563
Geregistreerd: 09-09-11
Woonplaats: West-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 17:39

PrizTwir schreef:
Ik heb vorige week een eskadron dekje van 75 euro gekocht. Overigens had ik wel korting en koste hij nog 50 euro. Voor 75 koop ik hem ook echt niet. Dat is mij ook te gek. Eskadron gaat overigens niet heel erg in waarde terug, omdat ze op dit moment super populair zijn. De eskadron big square ice blue betaal je tweedehands zo 150 euro voor. Dat gaat mij al helemaal boven de pet. De cottons van eskadron zijn 30 euro en die liggen ook nog eens fijn.


150euro voor de ice :wow: En deze heb ik gewoon in mijn kast liggen, gebruik ik nooit meer omdat ik hem qua kleur niet meer zo mooi passen vind op mijn fjord... Misschien dan toch maar even overwegen om deze vaarwel te zeggen dan :D

danoesje
Berichten: 2564
Geregistreerd: 15-04-09
Woonplaats: Amsterdam

Re: Dekjes van 70 euro of meer?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 17:43

Leuk onderwerp meiden!
Ik ben stiekem wel van de kleurtjes (niet om de mode, gewoon wat ik op dat moment leuk vind) maar koop inderdaad bijna nooit voor de volle mep. Meestal vind ik wel een sale bij Agradi ofzo. Helaas inderdaad soms echt wel kwaliteitsverschil bij de goedkopere dekjes, zo is mijn superleuke Harry's Horse na 2 keer wassen helemaal slap en gebruik ik hem daarom nog amper :S

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Dekjes van 70 euro of meer?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 17:44

Ik snapte het ook nooit. Maar nu na Equitana.....
Ik zou zomaar opeens eigenaar worden van een prachtig spaans, handgemaakte dekje en longeerdekje. Prijs totaal? Zal de 150 euro wel aantikken.

Snappie??
Afbeelding

Ashleytjuhh

Berichten: 6659
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 17:51

pikeurmiep schreef:
Ik snap dat nog steeds niet.
Ik heb liever wat tweedehands dekjes dan die hele dure dekjes.je durft ze amper ergens neer te hangen te drogen.bang dat iemand anders je dekje meeneemt
Mijn harry horse dekje laten ze wel liggen.daar hoef ik mij niet druk om te maken



Als je daar al bang voor bent weet ik niet of je wel.op de juist stal staat :+

veder ja dekjes heb ij van animo en equiline die liggen stukken beter als de dekjes van de dectahlon die ik ook heb.
kwaliteit is vaak gewoon prijzig (niet altijd nee)