Body bandage

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xlindaa
Berichten: 60
Geregistreerd: 28-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-17 22:43

Lacuna schreef:
Ik heb geen ervaring hiermee, maar mijn pony krijgt nog wel eens kale plekjes als de deken schuift (met name vlak voor het verharen) en ik smeer die plekken in met cowboy magic. Zo heb je minder wrijving over de haren en beschadigd het dus minder snel.
Geen idee of het voor jou ook werkt, maar wellicht het proberen waard.
Groetjes, lacuna


Thanks! Zeker het proberen waard!

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Body bandage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 22:49

Im de springsport zie je wel eens rubberlapjes.hoe het bevestigt is weet ij zo niet. Maar bij de dressuur zal dat denk ik niet kunnen

xlindaa
Berichten: 60
Geregistreerd: 28-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-17 22:52

Ashleytjuhh schreef:
Im de springsport zie je wel eens rubberlapjes.hoe het bevestigt is weet ij zo niet. Maar bij de dressuur zal dat denk ik niet kunnen


Scheelt dat ik geen dressuur start , heb je er een foto van? Ken het namelijk niet.

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 23:01

xlindaa schreef:
Ashleytjuhh schreef:
Im de springsport zie je wel eens rubberlapjes.hoe het bevestigt is weet ij zo niet. Maar bij de dressuur zal dat denk ik niet kunnen


Scheelt dat ik geen dressuur start , heb je er een foto van? Ken het namelijk niet.



Ik kan zo even geen foto vinden. Is al een hele tijd terug voor de body bandage. Raijmakers reed daar wel eens mee.

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Body bandage

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 16:07


xlindaa
Berichten: 60
Geregistreerd: 28-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-17 19:53


KatooG
Berichten: 169
Geregistreerd: 18-09-16
Woonplaats: Vlaams-Brabant, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 01:47

Vergeet zeker niet om te zien of het met de zomervacht beter wordt komende maanden want dan scheer je hem gewoon volgende winter niet (of niet daar) en dan is het opgelost. Over de body bandage heb ik nog niet veel gehoord maar misschien is het comfortabeler voor je paard om vaseline ofzo te smeren waar ze kaal wordt? Ik hoor van veel mensen dat het schuurplekjes tegengaat maar heb het zelf nog nooit nodig gehad. Vaseline is natuurlijk ook niet zoveel money dus als dat werkt voor jou paard lijkt zoiets mij wel een goede oplossing.
Verder misschien eens bekijken of er geen supplement is dat de gevoeligheid een beetje helpt?