k heb de harry's horse cherokkee (volgens mij schrijf je dat zo xd) Die is precies hetzelfde, maar dan zonder lederen stukken. (wou eerst deze ook, maar vond m nogal prijzig)
Ik ben er zéér tevreden over, zit lekker, en is erg licht. Ook handig als je haar bijvoorbeeld net wat boller zit dan de vorige dag, kun je de cap gemakkelijker iets losser of strakker maken. Zit ook niet hard op je hoofd, maar gewoon 'lekker'. Vind zelf ook dat de cap niet groot oogt als je deze op hebt.
Ik ben er iniedergeval erg tevreden over! gewoon doen.
moelly
Geplaatst: 09-07-11 17:00
Ik lees even mee, ben ook erg geïntresserd in de cap, ben alleen bang dat deze een beetje slap is..
Ik heb hem gepast en hij is vooral voor iemand met een rond hoofd(bij mij kon ik mijn hele hand kwijt in de zijkanten terwijl hij wel op de goede maat stond), hij toonde netjes verder Hij zat naar mijn idee ook niet zo gek hoog op je hoofd, dat heb ik wel eens anders gezien
Ik heb deze helm, echt een ideaal ding! Lekker licht en het leer blijft mooi! Voordeel is dat je de voering kan wassen in de wasmachine (of vervangen), is wel zo fris
Je hebt hem nu ook in het donkerbruin/bruin en antraciet/zwart! Super chique
Odetje92
Geplaatst: 03-08-11 13:39
Is die draaiknop ook een beetje degelijk? Hij is idd wel heel mooi
Alianne
Geplaatst: 05-08-11 13:52
Ik heb 'm ook. Idd heb ik ook een rond hoofd. Cap is erg licht en ventileert ook goed door de ventilatiegaten. Cap is ook mooi compact en licht. De draaiknop is erg degelijk! Blijft goed zitten.
Odetje92
Geplaatst: 05-08-11 21:59
heb hem gister gepast, maar idd voor een rond hoofd en de mijne is wat ovaler
xSlvna
Geplaatst: 05-08-11 22:06
br viper pro vind ik een mooie cap, ik heb deze zelf (jammergenoeg rij ik er nooit mee), deze is zeer licht, ik zweet er niet gouw door en de voering is wasbaar