nu kreeg ik deze link door, als de kwaliteit slecht is maakt me dat absoluut niets uit, kan ook niet anders voor die prijs. Het gaat mij er om dat het niet schadelijk is voor de rug van de ponies

Citaat:Shetland- en pony zadel set ' Flexible Cherry ' Art.nr. 0412003
omschrijving:
materiaal:
kleur:
UNIEK! Verkrijgbaar in lichtbruin, donkerbruin en zwart. Mooie zadelset in synthetisch leer. Comfort voor ruitertje en pony. Extra brede dikke verstelbare kussens onder het zadel voor een goede drukverdeling. Extra zachte comfortabele zit. Inclusief een fraai leren hoofdstel met diamantjes in bijpassende kleur en een bijpassend dik gevuld veerkrachtig sjabrak. Inclusief beugels, beugelriemen en singel.
kunststof
lichtbruin, roodbruin, zwart
kenmerken:
verkrijgbare maten:
prijs (incl. BTW)
Uitstekend zadel in een zeer degelijke kwaliteit. Ook geschikt voor de wat grotere kinderen, het zadel heeft een stevig uitgevoerde beugelophanging. Super comfortabele extra zachte zit. Goede steun in het zadel, voor en achterkant hoger. Met ringen voor zadeltassen, een ring voor staartriem en met handgreep. Uitstekend geschikt voor brede shetlander en brede pony. Goede drukverdeling door de brede en zachte kussens onder het zadel
15/16 inch
wat is jullie ervaring met deze winkel?