Dameszadel rijden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Dameszadel rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-10 13:49

Voor een goede vriendin van me die helaas een heupprobleem heeft en daardoor moeilijk langere tijd schrijlings te paard kan, daardoor niet rijdt en dit vreselijk mist, wilde ik eigenlijk haar een keertje laten proberen of de beperking die zij heeft ook naar voren komt als ze op een dameszadel zit. Nu ben ik even aan het kijken geweest of er in de omgeving van Amsterdam geen locatie is waar je een keertje op een dameszadel kunt rijden. Ik ben uitgekomen bij de Hollandsche Manege in Amsterdam, maar meer heb ik niet gevonden. Zijn er nog andere locaties in Noord-Holland waar binnenkort demonstraties worden gegeven of waar je een keer een dameszadel uit kunt proberen?
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 28-06-10 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 13:54

Was dat niet de Hollandsche Manege in Amsterdam? (In je openingspost staat 'Amsterdamse Manege' en die bestaat ook.)
Verder weet ik ook niet waar je in Noord- of Zuid-Holland terecht kunt voor rijden met dameszadel. Aangezien ik het zelf ook ooit een keer wil proberen, lees ik even mee!

Cassidy

Re: Dameszadel rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-10 13:56

Was idd de Hollandsche Manege, heb de openingspost even aangepast.

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 21:46

xavier1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 22:51

waar degene boven mij het over heeft heb ik al eens van gehoord, bellen is altijd een optie;)

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 00:24

www.dameszadel.nl Als je contact met hen opneemt kunnen zij je vast meer vertellen. Als je meerdere mensen zo gek kan krijgen om het ook te willen komen ze met zadels naar je toe.