Arno Brandt zadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nielojram

Berichten: 7807
Geregistreerd: 14-02-02

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 21:43

Germie post hier ook wel eens,kijk maar naar haar berichten. Ze is behoorlijk trouw!

ilsse
Berichten: 854
Geregistreerd: 09-01-07
Woonplaats: Gelderland

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 21:47

Ah vandaar! Sorry +:)+

germie

Berichten: 25982
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 11:42

ilsse schreef:
Fijn dat je een goed passend zadel hebt gevonden germie, maar vraag me wel af waarom je dit in een brandt topic post

Als reactie op prijzen tweedehandszadels. Alles boven de750 euro gebruikt is een lastige markt. Ik reageerde op een reactie een pagina terug. Ik wilde dus ook weer een diep zadel, een kuip zeg maar. Maar 1000-1500 is mij te gek, dan spaar ik door voor nieuw. Was ik voor 700 een brandt tegengekomen had ik het misschien gedaan na passen. Maar de frysofit 3 wist ik past zowieso. Dusdaarom de keuze.

Anoniem

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 17:29

Ik ga mijne zaterdag ophalen en passen (2e hands) ben benieuwd :)

ilsse
Berichten: 854
Geregistreerd: 09-01-07
Woonplaats: Gelderland

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 17:03

Ah zo, ja dat is begrijpelijk. Fijn dat je nu een zadel hebt die past! Het is ook een lastige markt, maar als het zadel goed is en netjes ben ik best bereid voor een 2e hands dat geld uit te geven.

Ik werd vandaag gebelt en over 2 weken komen ze mijn zadel afleveren Heb nog om een foto gevraagd, maar hij was nog niet binnen. Ben zooooooo benieuwd!

pientjuhlove

Berichten: 83
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Dronten

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 12:18

Ik heb door Arno een zadel laten maken. Ik wilde graag wrongen zoals die van custom zadel en deze heeft hij voor mij gemaakt. Deze heeft hij helemaal naar mijn wensen gemaakt. ik vond het eerst wel spannend maar het zadel voldoet volledig aan mijn eisen. Heel blij met de service van Arno.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 21:58

pientjuhlove schreef:
Ik heb door Arno een zadel laten maken. Ik wilde graag wrongen zoals die van custom zadel en deze heeft hij voor mij gemaakt. Deze heeft hij helemaal naar mijn wensen gemaakt. ik vond het eerst wel spannend maar het zadel voldoet volledig aan mijn eisen. Heel blij met de service van Arno.


Heb je een foto van je zadel? Ben erg benieuwd :)

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 09:22

germie schreef:
ilsse schreef:
Fijn dat je een goed passend zadel hebt gevonden germie, maar vraag me wel af waarom je dit in een brandt topic post

Als reactie op prijzen tweedehandszadels. Alles boven de750 euro gebruikt is een lastige markt. Ik reageerde op een reactie een pagina terug. Ik wilde dus ook weer een diep zadel, een kuip zeg maar. Maar 1000-1500 is mij te gek, dan spaar ik door voor nieuw. Was ik voor 700 een brandt tegengekomen had ik het misschien gedaan na passen. Maar de frysofit 3 wist ik past zowieso. Dusdaarom de keuze.


Zelfs 750-850 willen mensen niet betalen, lastige markt en ze willen allemaal voor een dubje op de eerste rij :)

Helaas past mijne niet meer en is het ook niet heel ideaal met lange buitenritten, hij zit heerlijk maar voel me teveel opgesloten....

germie

Berichten: 25982
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 11:22

Tja, het is gebruikt immers. En dan is 750 veel geld. Zo denkt men.

ilsse
Berichten: 854
Geregistreerd: 09-01-07
Woonplaats: Gelderland

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 14:08

Wat is veel geld, ik vind 700 voor een nette brand echt te weinig.. moet je nagaan wat ze nieuw kosten. nu wil ik mijn zadel absoluut niet kwijt, maar zou hem ook nooit voor dat geld weg doen.

simongek

Berichten: 5342
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 14:22

Zou het zin hebben om arno mijn zadel in te laten nemen? Ik heb een paard wat al 4 jaar niets meer doet en dat zadel ligt er maar.

Zou hij die nog terugkopen.

Verkopen aan particulier heeft weinig zin met een op maat gemaakt zadel. Maten zijn veranderd etc

PartoutZ

Berichten: 5409
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: Puttershoek

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 14:25

De enige die hier antwoord op kan geven is Arno zelf :) waarom bel/mail je hem niet?

simongek

Berichten: 5342
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 14:26

Zal even nr van zadel opzoeken en mail sturen

PartoutZ

Berichten: 5409
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: Puttershoek

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 14:58

Goed plan. Ik ben wel benieuwd naar het antwoord :)
Ik ben nog steeds in dubio of ik mijn zadel weg ga doen.

MyWishMax

Berichten: 25344
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 16:47

Hij heeft ons zadel wel terug genomen, maar wij namen ook weer een nieuwe af. :=

Barb

Berichten: 12085
Geregistreerd: 24-07-01

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 21:00

wat vraag je er voor simongek? En wat voor maten heeft het zadel? En welk model is het?

simongek

Berichten: 5342
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 21:55

Barb schreef:
wat vraag je er voor simongek? En wat voor maten heeft het zadel? En welk model is het?



Dat weet ik dus niet. Hij is meerdere keren aangepast

Maar hij belde me al terug. Welk paard was het ook alweer?

Ik zeg die zwarte met 4 witte benen. Oh die brede en die bok die later de trailer niet meer op wou.

Ja die dus. Is 4 jaar terug maar wist het nog en hij belt morgen terug met een prijs.

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 10:40

simongek schreef:
Zou het zin hebben om arno mijn zadel in te laten nemen? Ik heb een paard wat al 4 jaar niets meer doet en dat zadel ligt er maar.

Zou hij die nog terugkopen.

Verkopen aan particulier heeft weinig zin met een op maat gemaakt zadel. Maten zijn veranderd etc



ik heb mijn zadel gelukkig niet weg gedaan toen ik hem niet gebruikte in verband met geblesseerd paard. Die uit eindelijk ingeslapen moest worden en toen kreeg ik nieuwe paard. En toen heb ik arno laten komen en heeft hem toe aan gepast aan nieuwe paard. 2 echt totaal anderen paarden totaal ander ras ze waren dag en nacht verschil. Kwa bouwe enzo. En toen met alles dat me anderen paard kreupel raakte en tot nieuw paard had en dat me zadel aan gepast werd. In het totaal toen een half jaar niet mee gereden. Want ben me zadel toen iets van 3 maanden kwijt geweest. Maar die ligt nu wel helenmaal top op nieuw paard met nieuw boom der in. Enzo en meer dingen die aan gepast zijn.

Barb

Berichten: 12085
Geregistreerd: 24-07-01

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 12:20

Mijn zadel is ooit op maat gemaakt voor mijn oude Fries en is daarna passend gemaakt op mijn 8 jarige.

Ik heb een SeaBis op mijn 3 jarige liggen. Is al opgevuld maar schuift nog steeds en ik kan het er helemaal niet mee worden. Dus ik twijfel wat.

Anoniem

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 22:01

Vraagje. Weet iemand of onder een Brandt zadel ook hybride panels kunnen?

Barb

Berichten: 12085
Geregistreerd: 24-07-01

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 21:15

Weet iemand wat een standaard SB zadel nieuw kost?

listiglistje

Berichten: 14406
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 21:24

Barb schreef:
Weet iemand wat een standaard SB zadel nieuw kost?

Ongeveer 1900 euro

Barb

Berichten: 12085
Geregistreerd: 24-07-01

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 22:02

Dank je!

S_a_f_a_r_i
Berichten: 702
Geregistreerd: 05-05-05
Woonplaats: Nieuwe Pekela

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 20:38

Als iemand nog een brandt zadel te koop weet. Hou mij aanbevolen

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 13:03

Ik ben op zoek naar een nieuw zadel en de Anatomica Octant 17-" zat erg fijn alleen bleef ik toch iets te bewegelijk in mijn benen. Ik heb korte benen, hypermobiel dus heb wel een zadel nodig met een wat gedwongen zit maar waarbij ik toch goed contact heb met de flanken van mijn paard.

Ik wil AB binnenkort ook laten langskomen. Enig idee of zijn zadels geschikt zijn voor mensen met korte benen? En krijg je ook een leenzadel als je een nieuw zadel gaat afnemen? Wat waren jullie kwijt incl maatwerk?