Ontwerpen (zweet)dekens

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
klootje
Berichten: 34
Geregistreerd: 15-01-08

Ontwerpen (zweet)dekens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-09 18:48

Ik ben op zoek naar een website (of winkel) waarbij je je eigen (zweet)deken kunt samenstellen). Ik weet dat een kennis van mij dat ooit heeft laten doen bij (volgens mij) een itiliaans merk deken ofzo, daar kon je ook kiezen voor een luxe gevlochten staartkoord enzo.

Weet iemand toevallig of en waar dit mogelijk is? Zou super zijn!

Janientje

Berichten: 934
Geregistreerd: 28-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 19:40

Levade ruitersport in Haarlem doet dit! Zij bestelt ze inderdaad ook in Italië, je kan de kleur deken, kleur biesje en sierkoortjes allemaal zelf uitzoeken. Kost €100, hopelijk voor de kerstdagen komen die van mij binnen :D

http://www.ruitersport-levade.nl/

*het kan niet via de webshop, dus je zal naar Haarlem moeten komen ;) *

Wanja

Berichten: 1641
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Årjäng (Zweden)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 20:28

klootje schreef:
Ik ben op zoek naar een website (of winkel) waarbij je je eigen (zweet)deken kunt samenstellen). Ik weet dat een kennis van mij dat ooit heeft laten doen bij (volgens mij) een itiliaans merk deken ofzo, daar kon je ook kiezen voor een luxe gevlochten staartkoord enzo.

Weet iemand toevallig of en waar dit mogelijk is? Zou super zijn!

Jij bedoeld denk ik de dekens van RG Italy, maar die zijn erg prijzig. Deze kun je bestellen bij www.schockemoehle.net

malloesje

Berichten: 3421
Geregistreerd: 10-09-07
Woonplaats: Twente

Re: Ontwerpen (zweet)dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 09:31

Willie Welkamp in Aalten doet dit in principe ook wel volgens mij. Hij maakt ook erg veel sponsordekens. ff google-en op Welkamp Paardendekens :)

neinie

Berichten: 887
Geregistreerd: 23-08-06
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 09:40

Of van Equiline: http://www.equiline.it/?IDsezione=3200
Die kun je geloof ik ook bij iemand hier op bokt bestellen. (Ik had er zelf naar gezocht omdat ik een sjabrak wilde laten maken. Helaas hebben ze niet de juiste maten voor mijn pony)

IJp

Berichten: 1584
Geregistreerd: 30-11-06
Woonplaats: Cheesecity me not like cheese

Re: Ontwerpen (zweet)dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 09:42

Neem eens een kijkje op mijn website: link staat in mijn onderschrift.
Met vriendelijke groet, Angelique.

Chocotof

Berichten: 3597
Geregistreerd: 26-09-04
Woonplaats: Boxtel.

Re: Ontwerpen (zweet)dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 12:44

Van meerwijk in boxtel doet dit ook

Showjumper

Berichten: 763
Geregistreerd: 03-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 14:10

Ik heb een keer van RG een zweetdeken, dekje, en vliegenmutsje laten maken. www.rgitaly.com

Tegenwoordig bestel ik de meeste spullen bij Equiport in Engeland, daar heb je nog meer keus (en niet alleen op deken gebied). Website: www.equiport.co.uk

In Engeland heb je ook nog www.sewdesigns.co.uk, kan je ook mooie dekens laten maken en heb je nog meer keus qua koorden en biesjes. Enige nadeel bij deze dekens is dat je wel een slank paard moet hebben, anders zie je nog een stuk van de buik van het paard onder de deken uit steken en al helemaal als je er een zadel onder hebt. Dit is bij RG en Equiport niet het geval.

Leonieke

Berichten: 4407
Geregistreerd: 01-03-07
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 18:11

Ik kan het voor je bestellen van R.G. Italy en van Equiline.
R.G. is iets duurder dan Equiline.

Beide zijn gewoon topmerken en super kwaliteit en pasvorm. Je kan als je wilt een complete set laten maken met bandages, vliegenmutje, zadeldekje e.d..