riding/longeersingels van Norton *ervaringen*

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

collendoorn

riding/longeersingels van Norton *ervaringen*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-09 19:40

ik ben op zoek naar een Rij/longeer singel met een handvat!
nou heb ik wat moois gevonden! Alleen vraag ik me af of iemand hier ervaring mee heeft!
En hoe het zit met die singel? Want dat staat net niet op het plaatje afgebeeld!

Deze vind ik er gewoon heel mooi uitzien! en gewoon lekker van leer!
Afbeelding
En het lijkt mij bij leer dat het niet vervelen is als je daar op komt met je knieen

Ook had ik deze gevonden
Afbeelding
Hier lijkt het me alleen vervelend omdat het 2 riemen zijn, en het lijkt me niet lekker om daar met je
benen op te zitten!
maar een ander voordeel is wel! dat je de singel kan vervangen, door een singel die je zelf lekkerder
vind!

Nou graag ervaringen van jullie! en wat jullie beter lijkt!!
Want wil als het kan zo snel mogenlijk lekker zondel zadel kunnen hobbelen! Zonder er bijna elke
keer af te stuiteren haha

ikkemartina

Re: riding/longeersingels van Norton *ervaringen*

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:53

nan waarom wil je deze...? nu krijg je even goed haren in de broek he... wil je anders een keer die van mij lenen ken je kijken of dat wat is ...

collendoorn

Re: riding/longeersingels van Norton *ervaringen*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-09 13:05

jaaa klopt!! Maar dan doe ik er gewoon een sjabrak onder;)! haha
Heb idd rond gekeken of dat ding van jou niet wat is! maar Dat is een Losse boog om je aan vast te houden! en ik denk dat ik met tanja toch iets meer stevigheid nodig heb haha! Omdat ik hier gewoonweg niet meer kan stuiteren! Maar welke lijkt jou beter dan?

quintyxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 19:22

Die leren zou ik niet nemen, ze singel kan je er niet af halen daarvan en die singel gaat krullen en is gewoon van stofje, dat gaat dus schuren en dan krijgt je paard/pony singelwondjes.
Maar die singels zitten echt geweldig!!
Ik heb er 1 waar je nog een andere singel op kan doen + je kan er eventueel ook hulpteugels op doen (dat bontje eronder hebben we er zelf apart voor gekocht hoor);

Afbeelding
Afbeelding