Hoofdstel Ruiterstad, merk?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Intervarno

Hoofdstel Ruiterstad, merk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 14:51

Ik ben vanmorgen naar Ruiterstad geweest in Oirschot en heb daar echt een supermooi hoofdstel gezien! Helaas heb ik een maat cob nodig en ze hadden alleen maar maatje full. Nu wilde ik het hoofdstel op internet zoeken, maar kan niet meer op de naam van het merk komen, ik had er zelf iig nog nooit van gehoord.

Ik weet dat het merk uit India kwam en de hoofdstellen hadden een zeer brede neusriem, met verschillende kleuren onderlegd (ze hadden lichtblauw, rood etc.). Ook zaten op de meeste hoofdstellen veel diamantjes en het kopstuk was ook onderlegd (gewoon zwart).

Weet iemand welk hoofdstel ik bedoel? En heeft iemand hier ervaring mee? Ze zagen er op het oog heel netjes uit, zeer zacht onderlegd, maar hoe is de kwaliteit?

Edit: Het hoofdstel kostte 89,95.

Oakland1990

Re: Hoofdstel Ruiterstad, merk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 16:00

De Antiloppe?

Intervarno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 16:05

Ja, daar lijken ze wel op, maar de neusriem was nog breder.

Ze hadden ze ook met diamantjes rondom de neusriem.

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 16:41

even naar ruiterstad bellen?
Zou het zo ook niet weten

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 22:24

Deze hoofdstellen zijn 'merkloos'. Ze komen inderdaad uit India en zijn super leuk! Helaas zijn de hoofdstellen alleen bij Ruiterstad verkrijgbaar, en zijn ze niet gemaakt in maat Cob. Misschien bij de volgende partij wel..!?

Intervarno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-09 21:05

Oke! Heel erg bedankt voor het antwoord! Ze zijn inderdaad supersupergaaf! :j Misschien neem ik anders de volgende keer mijn oude hoofdstel mee, misschien kan ik hem zo afstellen dat hij wel past, paard heeft een soort van tussenmaatje :) Maar durfde hem zo niet mee te nemen, hij leek zo groot.

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 20:37

Intervarno schreef:
Oke! Heel erg bedankt voor het antwoord! Ze zijn inderdaad supersupergaaf! :j Misschien neem ik anders de volgende keer mijn oude hoofdstel mee, misschien kan ik hem zo afstellen dat hij wel past, paard heeft een soort van tussenmaatje :) Maar durfde hem zo niet mee te nemen, hij leek zo groot.

Snap ik! Anders kunnen we nog altijd (voor zover mogelijk is) proberen hem passend te krijgen!

Intervarno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 22:55

Oké! Nou, dan kom ik binnenkort zeker nog een keertje langs! :j