Kwam net bij kieffer.net een heel mooi hoofdstel tegen ( tenminste vind ik dan

Vroeg me af wie deze nog meer heeft.
Ben nog op zoek naar een bruin/zwart hoofdstel namelijk...
Het gaat om dit hoofdstel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Leonieke schreef:Ik was ook op zoek naar een zwart met bruin hoofdstel. Ik vond deze alleen te druk en bont. Daarbij vind is Kieffer kwaliteit niet meer wat het geweest is.
Ik heb er nu eentje van Schumacher laten maken (nou ja, sinterklaas dan). Donker bruin zwart onderlegd. Dit is meer in balans en vond ik veel mooier maar toch uniek en apart. Het resultaat is echt mega sjiek geworden.
Ik heb er een Stubben Maestoso in bruin met zwart bij. De kleuren komen bijna precies overeen.
Nouvel schreef:Ik heb laatst een hele mooie in een ruitersportzaak zien hangen van Dobert, zwart met neusriem en frontriem bruin onderlegd, mooie brede neusriem en heel zacht en dik onderlegd.
annastasia schreef:Heb je hier een foto van?
Dat lijkt mee een meer ''normale'' combinatie
lovebeaut schreef:Leonieke schreef:Ik was ook op zoek naar een zwart met bruin hoofdstel. Ik vond deze alleen te druk en bont. Daarbij vind is Kieffer kwaliteit niet meer wat het geweest is.
Ik heb er nu eentje van Schumacher laten maken (nou ja, sinterklaas dan). Donker bruin zwart onderlegd. Dit is meer in balans en vond ik veel mooier maar toch uniek en apart. Het resultaat is echt mega sjiek geworden.
Ik heb er een Stubben Maestoso in bruin met zwart bij. De kleuren komen bijna precies overeen.
Ja dat zoek ik dus eigelijk ook heb een zwart springzadel maar heb bruine cap.
Maar wil dan eigelijk net andersom dus gewoon zwart hoofdstel maar dan met bruin onderlegd.