Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Jonnekee schreef:Wat bevalt jullie beter losse of vaste bakstukken?
Waidida schreef:Jonnekee schreef:Wat bevalt jullie beter losse of vaste bakstukken?
Heel erg paardafhankelijk en ook periodegebonden hier. Ik had, nadat ik weer met bit begon te rijden, eerst een gewoon hoofdstel zonder neusriem en dat bleek toen veel te los, daarna naar vaste gegaan, en dat leek ze een hele tijd te appreciëren maar daarna had ze het toch weer meer voor de losse met neusriem.
Zelf ben ik meer fan van losse omdat met die vaste je bit meer vast zit. Met losse heb je meer voeling met de mond vind ik. Maar ik heb al het zelfde idee met een marginaal, dat ik niet het fijnste contact heb met de mond. Maar andere mensen hebben daar dan weer totaal geen probleem mee...
XladyX schreef:Mooi! Ik ben juist op zoek naar een losse Theta maar die lijkt onvindbaar. Mocht iemand weten waar hoor ik het graag! (Of ingaa/ iemand anders moet m willen verkopen)
Hieperdi schreef:Weet iemand of de nieuwere micklem een andere/betere pasvorm heeft? Ik heb nog de oudere versie en het is allemaal maar net zegmaar. Ik heb de full voor een paard met normaal hoofd maar de keelriem ziet op zijn langst..
Verder heel erg blij met dit hoofdstel en het verschil met gecomineerde/hoge neusriem en de micklem is enorm