Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Zertab schreef:ivy_power89 schreef:Maar dat is de maroon ook
Ik vind de Maroon donkerrood en de Mahony juist meer bruin.
Texas02 schreef:Oww, dat is inderdaad een beste rekening.. Hopelijk gaat alles wel weer de goede kant op..
Django_Mette schreef:Texas02 schreef:Oww, dat is inderdaad een beste rekening.. Hopelijk gaat alles wel weer de goede kant op..
Mwah, pony is hoefbevangen en het gaat wel iets beter, maar we zijn er nog lang niet.
De andere helft was van de hond, die is helaas overleden. Gebitsreiniging, na de narcose longcomplicaties gekregen. We hebben hem 2 dagen in een zuurstoftank gehad, maar icm het hartruisje dat hij al had heeft zijn lichaam het helaas opgegeven.
Django_Mette schreef:Texas02 schreef:Oww, dat is inderdaad een beste rekening.. Hopelijk gaat alles wel weer de goede kant op..
Mwah, pony is hoefbevangen en het gaat wel iets beter, maar we zijn er nog lang niet.
De andere helft was van de hond, die is helaas overleden. Gebitsreiniging, na de narcose longcomplicaties gekregen. We hebben hem 2 dagen in een zuurstoftank gehad, maar icm het hartruisje dat hij al had heeft zijn lichaam het helaas opgegeven.
Farjen schreef:Ik heb verschillende PS items zoals dekje, baselayer, … in coffee. Ik zal proberen om foto’s te maken in daglicht morgen
Wel een hele oude foto gevonden
[ [url=m/SH6vcX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Britt1 schreef:Hoi! Heeft iemand hier items in de kleur "coffee" van PS of Sweden?
Ik heb de rijlegging net binnen, echt supermooi! Ik hou van de donkerbruine kleur. Er is geen bovenkleding in die kleur of wel?
Ik heb een valkkleurig paard, welke kleur dekje zal mooi matchen met een "coffee" broek? Ik zie graag jullie voorbeelden!