BopjeBo schreef:@ foxy80; Hoe kom je daar bij dat HH merino wol van mindere kwaliteit opkoopt en er synthetische haren laat tussen zetten?
Ben benieuwd hoe jij dat zo stellig durft te beweren als je niet eens voor HH werkt, hoe weet je dat zo zeker?
HH koopt merino vacht producten in van de beste kwaiteit en dit bestaat uit 100% natuurlijk materiaal.
Worden geen synthetische haren tussen gezet. Heb zelf een aantal sjabrakken, seat saver en andere beschermers ervan en
ik vind het prima kwaliteit.
Mattes is een stuk duurder in aanschaf en heeft een enorm uitgebreid assortiment in kleuren en modellen, in de productie
is ook niet bezuinigd op de afwerking en uitvoeringen. Maar de merino wol is kwalitatief wel vergelijkbaar, alleen is HH niet in
zoveel uitvoeringen en kleuren te verkrijgen om het betaalbaar te houden, iets eenvoudiger maar net zo functioneel.
Werk jij bij HH?
Ik zit zelf in de sector, ik verdeel Mattes (nuance: wij hebben Mattes uitgekozen na ons uitgebreid geïnformeerd te hebben over alle producten die er op de markt waren, Christ heeft toen nipt verloren wegens het kleinere assortiment). We hebben toen ook dat verhaal over HH opgepikt van een vertegenwoordiger.
Synthetische haren of haren van mindere kwaliteit hebben gewoon niet genoeg draagkracht, ze breken
of als je ze wast gaan de haren in elkaar klitten. En ondertussen heb ik dus zelf al meerdere HH bontjes gezien die nog geen jaar oud waren en meer op een harige pannenkoek leken, niks vering meer in.
Jammer, want het is een goed product maar mensen verliezen er zo hun vertrouwen in.
Ik heb het nu wel over de bontjes van HH, die gekleurde die ze in hun seizoenscollecties hebben zitten. De volledig gevoerde sjabrakken heb ik nog niet nader bekeken, misschien dat de situatie daar beter is omdat het wolvlak groter is.
Heb jij al met een ander merk gereden ter vergelijking?