Ervaringen met LeMieux?

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daphneeeej

Berichten: 3009
Geregistreerd: 03-09-11
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 13:01

Lizzyy schreef:
Zuchini schreef:
[ [url=m/1NgLfM.png]Afbeelding[/url] ]

Het is beetje lastig om de kleur goed op de foto te krijgen, hij komt soms wat te licht over. De donkere lijken het beste. Oortjes zijn inderdaad maatje te groot...


Staat sjiek zeg! Ik twijfel of die leuk staat op mijn vos (foto's in profiel).

Denk het wel hoor! Ik blijf de kleur mooi vinden. Ik heb hem op mijn witte liggen.

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Re: Ervaringen met LeMieux dressuur sjabrakken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 13:20

Ik denk ook dat het mooi zal staan op je vos Lizzyy.

Autumnn

Berichten: 8120
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 13:28

Ik ben uiteindelijk voor de paarse gegaan: http://www.lemieuxproducts.com/plain-pa ... -blueberry
ben gek op paars <3
Hij komt rond de 30e binnen. Ben onwijs benieuwd. Heb nu de Mesh Air en daar ben ik heel erg tevreden over :j
Eindelijk een merk zonder te veel poespas maar wel met goede kwaliteit.

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Re: Ervaringen met LeMieux dressuur sjabrakken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 13:33

Die is ook mooi. De mesh air ben ik ook erg tevreden over, die kan nog het beste met de warmte omgaan vind ik.

Priscilla_90
Berichten: 1602
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Rotterdam , nederland

Re: Ervaringen met LeMieux dressuur sjabrakken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 00:23

mooie kleur zuchini hoe heet de kleur ?

Autumnn

Berichten: 8120
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 01:08

Zuchini schreef:
Die is ook mooi. De mesh air ben ik ook erg tevreden over, die kan nog het beste met de warmte omgaan vind ik.


Ik heb met andere varianten van Lemieux nog geen ervaring. Ben wel "bang" dat de rest me gaat tegenvallen omdat ik gelijk met de Mesh Air ben begonnen en dat wel 1 van de betere schijnt te zijn :=

Daphneeeej

Berichten: 3009
Geregistreerd: 03-09-11
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 01:23

Lizzyy schreef:
Zuchini schreef:
Die is ook mooi. De mesh air ben ik ook erg tevreden over, die kan nog het beste met de warmte omgaan vind ik.


Ik heb met andere varianten van Lemieux nog geen ervaring. Ben wel "bang" dat de rest me gaat tegenvallen omdat ik gelijk met de Mesh Air ben begonnen en dat wel 1 van de betere schijnt te zijn :=

Ik heb een mesh air maar ook een 'normale' en ben blij met alle 2! Vind het merk gewoon kwaliteit leveren.

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 07:31

Priscilla_90 schreef:
mooie kleur zuchini hoe heet de kleur ?


Peacock <3

Lizzyy schreef:
Ik heb met andere varianten van Lemieux nog geen ervaring. Ben wel "bang" dat de rest me gaat tegenvallen omdat ik gelijk met de Mesh Air ben begonnen en dat wel 1 van de betere schijnt te zijn :=


De mesh air is heel erg goed, maar ik heb ook 2 'gewone' dekjes en die vind ik ook gewoon fijn, ze worden iets natter met het werken maar ze zijn ook iets zachter en flexibeler. Kwaliteit is perfect, ook na het wassen enzo. Ik wil niks anders meer in elk geval.

Skogan

Berichten: 796
Geregistreerd: 22-02-05
Woonplaats: Frankrijk

Re: Ervaringen met LeMieux dressuur sjabrakken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 10:25

Ik heb van een vriendin een witte Lemieux gekregen voor mijn verjaardag. Ik kende het merk, maar nooit eerder mee gereden. Zelfs heb ik twee Premier Equin dekjes en ben blij mee. In vergelijking mijn Stratus dekje van PE is beetje te dun (paard moet nog meer body nemen) dus gebruik ik deze niet op het moment. Met Lemieux, was ik bang dat hij te stijf blijft, ik lees hier en daar dat sommige paarden gevoelig zijn en plekjes krijgen achter het z s zadel. Maar gelukkig dekje igt heel mooi, blijft mooi vrij rondom de schoft en ik vind handig de lusjes systeem. Op mijn zadel heb ik geen ringetjes en zadel is monoblad, maar met de stoot in elk zijn eigen lusje, dekje bijft op plaats :)

Nu wil ik graag een witte dekje om te logo op te zetten, maar twijfel ik of het Lemieux wordt of eskadron cotton .. ? (Heb geen eskadron dekje dus weet niet hoe deze te vergelijken zijn met Lemieux) :)

Priscilla_90
Berichten: 1602
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Rotterdam , nederland

Re: Ervaringen met LeMieux dressuur sjabrakken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 10:39

zal echt voor lemieux gaan veel steviger en mooier van kwaliteit. Eskadron wordt en is een stuk slapper en krimpt een beetje in de was.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 10:39

Skogan, waarom twijfel je tussen die 2?

Autumnn

Berichten: 8120
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 10:45

Bedankt Zuchini en Daphneeeej :)
Welke dekjes hebben jullie allemaal? Ik wil eigenlijk van elk model 1

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 11:17

Skogan schreef:
Ik heb van een vriendin een witte Lemieux gekregen voor mijn verjaardag. Ik kende het merk, maar nooit eerder mee gereden. Zelfs heb ik twee Premier Equin dekjes en ben blij mee. In vergelijking mijn Stratus dekje van PE is beetje te dun (paard moet nog meer body nemen) dus gebruik ik deze niet op het moment. Met Lemieux, was ik bang dat hij te stijf blijft, ik lees hier en daar dat sommige paarden gevoelig zijn en plekjes krijgen achter het z s zadel. Maar gelukkig dekje igt heel mooi, blijft mooi vrij rondom de schoft en ik vind handig de lusjes systeem. Op mijn zadel heb ik geen ringetjes en zadel is monoblad, maar met de stoot in elk zijn eigen lusje, dekje bijft op plaats :)

Nu wil ik graag een witte dekje om te logo op te zetten, maar twijfel ik of het Lemieux wordt of eskadron cotton .. ? (Heb geen eskadron dekje dus weet niet hoe deze te vergelijken zijn met Lemieux) :)


Lizzyy schreef:
Bedankt Zuchini en Daphneeeej :)
Welke dekjes hebben jullie allemaal? Ik wil eigenlijk van elk model 1



Ik heb 1 eskadron big square en voor de rest alleen lemieux. De kleurtjes zijn de normale. De donkerblauwe is de air mesh

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


De air mesh heb ik 2 keer. De big square is ook best mooi om te zien, maar qua kwaliteit en ruimte bij de schoft haalt hij het niet. Hij past ook niet onder mijn zadel, te groot. Ik heb de eskadron nu standaard onder mijn longeersingel liggen :')
Dus ik zou persoonlijk zeker voor lemieux gaan, heb al spijt dat ik de eskadron heb gehaald. Hij was nog duurder dan lemieux ook -O-

Skogan

Berichten: 796
Geregistreerd: 22-02-05
Woonplaats: Frankrijk

Re: Ervaringen met LeMieux dressuur sjabrakken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 14:16

Ha, ok! Bedankt voor de reacties.
Dan maar naar Lemieux gaan.. ik besloot dat ik liever minder spullen heb, maar wel van goed kwaliteit..
De twijfel was meer bij mijn portemonnee.. de eskadron cotton zijn onder 30€, Lemieux valt duurder. Maar ja, kwaliteit moet je betalen :)

Peelie

Berichten: 13441
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Ervaringen met LeMieux dressuur sjabrakken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 15:46

Ik heb ook 1 eskadron dekje. Hardstikke mooi, maar de kwaliteit is om te huilen als ik eerlijk ben.

Ik heb vandaag voor het eerst een van de nieuwe dekjes van lemieux gebruikt. Met het opzadelen viel mij odd op dat iedere singelstoot in zijn eigen lusje kan. Super handig! Het dekje ligt ook heeeel erg mooi onder mijn zadel. De schoftvrijheid is heel fijn. <3

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 15:50

Peelie schreef:
Ik heb ook 1 eskadron dekje. Hardstikke mooi, maar de kwaliteit is om te huilen als ik eerlijk ben.

Ik heb vandaag voor het eerst een van de nieuwe dekjes van lemieux gebruikt. Met het opzadelen viel mij odd op dat iedere singelstoot in zijn eigen lusje kan. Super handig! Het dekje ligt ook heeeel erg mooi onder mijn zadel. De schoftvrijheid is heel fijn. <3

Heb je een foto van dat systeem? Ik wil namelijk ook een lemieux dekje voor mn dressuurzadel, omdat de rest niet fijn blijft liggen.

tientjeh

Berichten: 6903
Geregistreerd: 18-10-06

Re: Ervaringen met LeMieux dressuur sjabrakken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 15:52

Ik heb inderdaad ook de cotton versie voor de dressuur. Super mooi systeem en ligt perfect!

Peelie

Berichten: 13441
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 15:58

Irkoontje schreef:
Peelie schreef:
Ik heb ook 1 eskadron dekje. Hardstikke mooi, maar de kwaliteit is om te huilen als ik eerlijk ben.

Ik heb vandaag voor het eerst een van de nieuwe dekjes van lemieux gebruikt. Met het opzadelen viel mij odd op dat iedere singelstoot in zijn eigen lusje kan. Super handig! Het dekje ligt ook heeeel erg mooi onder mijn zadel. De schoftvrijheid is heel fijn. <3

Heb je een foto van dat systeem? Ik wil namelijk ook een lemieux dekje voor mn dressuurzadel, omdat de rest niet fijn blijft liggen.

Ik zal zometeen een fototje maken voor je ;)

Skogan

Berichten: 796
Geregistreerd: 22-02-05
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 19:22

Hier foto van lusjes. Sorry, dekje nog niet schoon na het wedstrijd..
Afbeelding

Peelie

Berichten: 13441
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Ervaringen met LeMieux dressuur sjabrakken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 19:30

Je bent me voor skogan. Ze staan op de telefoon van mn vriend en die is uit gevallen :')

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ervaringen met LeMieux dressuur sjabrakken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 19:58

Ahh dank jullie!!

Ik heb alleen de springdekjes tot nu toe, dus had t nog nooit gezien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 19:59

Irkoontje schreef:
Ahh dank jullie!!

Ik heb alleen de springdekjes tot nu toe, dus had t nog nooit gezien.


Die hebben dat ook

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ervaringen met LeMieux dressuur sjabrakken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 20:02

Mm nog nooit gezien

Skogan

Berichten: 796
Geregistreerd: 22-02-05
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 21:13

Peelie schreef:
Je bent me voor skogan. Ze staan op de telefoon van mn vriend en die is uit gevallen :')

:Y) :D

Demi_Donna

Berichten: 481
Geregistreerd: 12-02-06
Woonplaats: Barendrecht

Re: Ervaringen met LeMieux dressuur sjabrakken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 09:11

Weet iemand of je ergens nog aan een dekje met bont eronder kan komen?
Ik heb een blauwe en wil er nog 1 in het zwart.
Ik vind ze nu alleen nog in het wit.