Peesbeschermers, welke heb jij?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nicky_rilana

Berichten: 6110
Geregistreerd: 26-07-10
Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 15:44

ik had voor mijn pony van die veredus, maar die kon niet tegen peesbeschermesr dus dat moesten wel goeien zij, die had ik ook alleen aan met het springen.

voor mijn paard heb ik nu deze
Afbeelding

deze leken mij beter als de euroriding en waren in de aan bieding, ik heb ze voor 50 euro gekocht, voor en achter

weetje je hebt van die mensen en die schijven wel iets fout, ik ben daar een van, alvast sorry daarvoor

duvall: B + 13 L2+10 M1+15 M2+10 Z1+6
[ITP] Duvall door van Veldhoven fotografie



nicky_rilana

Berichten: 6110
Geregistreerd: 26-07-10
Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 15:47

LoveLuckyBoy schreef:
Ik had de peesbeschermers dezelfde als nicky_rilana en deed ze om bij mijn paard/pony alleen door peesbeschermers gooide hij juist de balken eraf dus doe ik het maar niet

oow dat is minder.
ik heb ze pas 1x aan gehad, ben namelijk 1x wezen lessen en heb wedstrijd gehad. vandaag mag hij ze weer aan

weetje je hebt van die mensen en die schijven wel iets fout, ik ben daar een van, alvast sorry daarvoor

duvall: B + 13 L2+10 M1+15 M2+10 Z1+6
[ITP] Duvall door van Veldhoven fotografie

nicky_rilana

Berichten: 6110
Geregistreerd: 26-07-10
Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 22:36

Scum schreef:
Ik zoek ook nog grote peesbeschermers. Met groot bedoel ik de band die over het been gaat moet lang zijn. Ben nu 2 jaar op zoek en ik heb nog geen passende gevonden. De Kieffers die nu minstens 10 jaar oud zijn, zijn uitgelubberd en zakken steeds af. Maar Kieffer kan ik nergens meer krijgen.

ik heb nog wel kieffers liggen, maar dat is niet met stiek maar leren

weetje je hebt van die mensen en die schijven wel iets fout, ik ben daar een van, alvast sorry daarvoor

duvall: B + 13 L2+10 M1+15 M2+10 Z1+6
[ITP] Duvall door van Veldhoven fotografie

nicky_rilana

Berichten: 6110
Geregistreerd: 26-07-10
Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 14:56

heb je van veredus de S ooit geprobeert? ik had voor mijn D pony namelijk ook pony, en die heb ik ook nog te koop liggen

weetje je hebt van die mensen en die schijven wel iets fout, ik ben daar een van, alvast sorry daarvoor

duvall: B + 13 L2+10 M1+15 M2+10 Z1+6
[ITP] Duvall door van Veldhoven fotografie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: billy3105 en 99 bezoekers