Peesbeschermers, welke heb jij?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: Peesbeschermers, welke heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 11:36

Ik heb de Veredus Carbon Gel.
Kosten ook ruim 200 euro, maar zijn dat zeker waard. Ze blijven lang mooi, pasvorm is super en ze doen hun werk ook vele malen beter dan de meeste beschermers.



Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 14:46

JNY024, die heb ik ook (als het de pro actives zijn), vind het sowieso al niks, maar daarbij vraagt TS om peesbeschermers.. Denk niet dat ze zulke dingen bedoelt.

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 21:24

Scum schreef:
Ik zoek ook nog grote peesbeschermers. Met groot bedoel ik de band die over het been gaat moet lang zijn. Ben nu 2 jaar op zoek en ik heb nog geen passende gevonden. De Kieffers die nu minstens 10 jaar oud zijn, zijn uitgelubberd en zakken steeds af. Maar Kieffer kan ik nergens meer krijgen.

Veredus ook niet? Die vallen wel breed als ik het zo bij mijn fjord bekijk..

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 13:54

Scum schreef:
Is Veredus een merk wat standaard in de winkels ligt? Want dan ben ik er bang voor dat het niet gaat passen.Ik heb nl. alle merken van Divoza gehad. We hadden paard bij ons toen we terugkwamen van een training. Daar voor de deur geparkeerd en alle merken mee naar buiten gehad om zijn been. Overal de band te kort van. En zulke dikke benen heeft hij echt niet.

Leren wil ik liever niet. We rijden veel buiten en leer is niet zo fijn om vaak nat te worden. Maarja, als er niks anders over blijft....

Heb net even op de site van Loesdau gekeken. Daar hebben ze ook veel merken. Maar gaat maar tot XL. En helaas geen Kieffer (en dat is toch een Duits merk??).

Zit misschien ook iets fijns voor jullie bij?
http://www.loesdau.de/websale7/?Ctx=%25 ... =gamaschen

Hmm.. Geen idee eigenlijk. Ik heb voor mijne wat rond gemaidl naar winkels en ze moesten ze overal bestellen.. Nou wilde ik zwarte carbon gels in maat M, misschien is dat raar ofzo, ik weet het niet :')

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 14:13

nicky_rilana schreef:
heb je van veredus de S ooit geprobeert? ik had voor mijn D pony namelijk ook pony, en die heb ik ook nog te koop liggen

Ik? Nee, had eerst bruine carbon gels via mp gekocht en vond de maat goed. Qua hoogte zat het tussen lamicell pro maat full en br pro maat pony/cob in. Toen ik zwart (spring) tuig kocht heb ik die bruine weer verkocht en toen nieuwe zwarte gekocht. Bij mij was het probleem dat full te hoog was en cob te smal (en wat kort), maar Veredus maat M past dus precies.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, EngeltjeS, GrapeshotBot, Jumpingstar, OlleBolle, Paisy, salatiga1995, webster543 en 9 bezoekers