Zadelmerk Pfiff/duitse merken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Champie_Me

Berichten: 3965
Geregistreerd: 25-05-07
Woonplaats: Langeraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 22:16

Silviabol schreef:
Pfiff is een beetje dom in mijn ogen. Die geven zowel hun A merk als hun C en D lijn (minder goede kwaliteit voor ook een kleinere prijs) uit onder dezelfde naam. Goed stom want op die manier hebben de slechtere ervaringen en kwaliteit invloed op de goede zadels maar ook andersom.

Andere merken zoals Wintec/bates, Thorowgood/Fairfax hebben wel andere namen voor de verschillende lijnen uit dezelfde fabriek


ik denk dat dit het punt ook is...!!

Fanatieke hay day speler! Voeg me toe via gc: Champiepampie , huidig level is 55!!
Ik heb een hele hoop te koop staan! kijk in het topic hieronder of op mijn profiel!
viewtopic.php?f=63&t=1171602



Champie_Me

Berichten: 3965
Geregistreerd: 25-05-07
Woonplaats: Langeraar

Re: Zadelmerk Pfiff/duitse merken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 00:14

moet je even op www.pfiff.com kijken... daar kun je zien wat er te bestellen is en dan ga je naar een leverancier die pfiff verkoopt (vb: libellaruitersport.nl) en dan bestellen ze dat voor je :D

Fanatieke hay day speler! Voeg me toe via gc: Champiepampie , huidig level is 55!!
Ik heb een hele hoop te koop staan! kijk in het topic hieronder of op mijn profiel!
viewtopic.php?f=63&t=1171602

Champie_Me

Berichten: 3965
Geregistreerd: 25-05-07
Woonplaats: Langeraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 00:25

MelanieB schreef:
Hier een bruine pfiff amaretto:
Afbeelding
Ziet er wel mooi uit (maar vrij duur dan nog, boven 1,000,- )
Ben benieuwd hoe kwaliteit dan is. *kijkt topic door


super mooi zadel toch?! ik denk dat je toch wel een beetje geluk moet hebben met een goed zadel hoor... zeker met goedkope(re) zadels loop je een hoger risico dat er iets minder goed aan is, een kwalitatief goed zadel wordt niet voor 200,- verkocht!

verder kun je ook net een slechte kieffer/stübben treffen ik hoor veel slechte verhalen over euroriding, zou op veel paarden passen maar verdelen de druk erg slecht of ligt net niet helemaal goed...

verder ben ik het eens met wat eerder in het topic gezegt is; mensen onthouden pfiff van de goedkope/mogelijk kwalitatief minder goede zadels en kijken niet naar de zadels die kwalitatief wél goed zijn!!

Fanatieke hay day speler! Voeg me toe via gc: Champiepampie , huidig level is 55!!
Ik heb een hele hoop te koop staan! kijk in het topic hieronder of op mijn profiel!
viewtopic.php?f=63&t=1171602


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Texas02 en 53 bezoekers