Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
russel schreef:Ik wil waarschijnlijk van Myler overstappen op K&K Dynamic KS en ben benieuwd wie dit bit heeft en waarom voor dit bit gekozen.
Citaat:Die D ringen schijnen nu juist wel fijn voor het paard te zijn, wist ik ook niet. Ik heb gekeken op de kaartjes, maar maten staan er niet op.
Rianne schreef:russel schreef:Ik wil waarschijnlijk van Myler overstappen op K&K Dynamic KS en ben benieuwd wie dit bit heeft en waarom voor dit bit gekozen.
Mag ik vragen waarom je hiernaar overstapt?? ik heb nu ook een myler maar ben er toch niet helemaal tevreden over...
Citaat:Gemakszucht. Ik heb ook gekozen voor dit bit omdat het ook ronder gevormd is en niet zo dik als de standaard bitten. Hij heeft nl maar een klein kwekkie en met een dik bit (wat iedereen zo lekker zacht vind) doet hij zijn mond open. Lijkt alsof hij het niet kwijt kan. Mond ook open met teugels in boogjes, vandaar dat ik zoekende ben.
kelly007 schreef:weet iemand waar je dit bit op het internet kunt bestellen behalve bij ooteman aangezien ik me niet kan aanlogen?
laat aub iets weten het is dringend.
mvg