Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bloempjeh_ schreef:Ik weet voor gewone singels wel, heb je wond aan de flap zelf of de uiteinden? Anders kan je misschien aan elke kant een dressuurbontje hangen?
Anoniem schreef:Bloempjeh_ schreef:Ik weet voor gewone singels wel, heb je wond aan de flap zelf of de uiteinden? Anders kan je misschien aan elke kant een dressuurbontje hangen?
Net op de overgang buikflap. Dus echt een rottig plekje. Voor nu rijd ik met mijn neopreen vzh singel. Maar met springen en crossen heb ik liever mijn spring singel. Dus ik hoop dat er iets te vinden is.
kleinvosje schreef:Nini, waarom is de springsingel nodig? Als je springt, trekt je paard dan zijn benen zó ver in dat hij tegen zijn buik aankomt? Heeft hij ijzers met stiften, of blote voeten?
Als hij zijn buik niet aantikt, is i.m.o. een springsingel niet echt nodig...
kleinvosje schreef:Okee, dan is het inderdaad goed dat je em gebruikt. Is er niet iemand in de buurt die handig is met een naaimachine?
kleinvosje schreef:Dat bevestigen kan met elastische banden, moet niet heel moeilijk zijn denk ik. Misschien is het een idee om een gewoon bontje te kopen, die te bewerken zedat ie er omheen kan. Daarmee komt de rand waar nu plekken ontstaan, iets verder van de buik af te liggen.