, ben ik opzoek gegaan naar een zadel wat betaalbaar is en nieuw. Ik kon geen wintec zadel in het bruin vinden, maar uiteindelijk kwam ik op InterHippique. Ik heb alle voorgaande topics gelezen, alleen het zadel wat ik nu wil bestellen is een stuk duurder dan waar het eerder overging.. Namelijk rond de 400 euro.http://www.interhippique.com/webyep-sys ... g&ALTETXT=
Ik wil geen zadelmarkt zadel en ben nog aan het mailen over de garantie en wil hem ook wel na laten kijken door een zadelmaker. Maar dan zoek ik alsnog mensen die dit zadel hebben gekocht en ervaringen met de kwaliteit (van het zadel en het leer) hebben.
Hoor graag van jullie
! 
Ik zou toch liever een zadelmaker langs laten komen, dan zo maar een zadel via internet te bestellen
Maar dat is mijn mening 
. Maar ik wacht het zadel af en als iemand nog een website of winkel weet met bruine wintec zadels?

. Maar ze zijn vrij makkelijk met terugsturen of terugbrengen. Ik zal er wel goed naar laten kijken of hij past. Zelf weet ik niet zo super goed waar ik op moet letten voor mijzelf dan..
! Of heb je nog een tip wat je toen opviel? Als het me niet bevalt bestel ik misschien vanuit Duitsland een Wintec
..