Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ginger0410 schreef:Ik heb voor mijn brede schoftloze E-pony een Wintec met wijde boom (wit): ligt goed!
Wintec kun je ook goed tweedehands kopen.
Ik heb uiteraard wel eerst een zadelmaker laten komen om haar na te kijken (boom van mijn vorige zadel was gebroken namelijk).
Ginger0410 schreef:Ik heb voor mijn brede schoftloze E-pony een Wintec met wijde boom (wit): ligt goed!
Ik heb uiteraard wel eerst een zadelmaker laten komen om haar na te kijken (boom van mijn vorige zadel was gebroken namelijk).
Prince schreef:Bij ons op stal hebben een aantal mensen met rondgeribte paarden/ponies zonder schoft en met een wat kortere rug allemaal een Massimo.
Deze zadels zijn korter dan "normale" zadels en zijn ook nog in kortere uitvoeringen verkrijgbaar.