S hackamore (comfort hackamore) / ervaringen gezocht

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

xcomplientx

S hackamore (comfort hackamore) / ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-07 12:03

Heeft iemand ervaring met de S hackamore (comfort hackamore), zie foto ?.
Liever geen discussie over het wel of niet bitloos rijden, alleen reageren als je ervaring hebt met dit type hackamore en wat je er van vindt en hoe je paard het vindt. Ben heel erg benieuwd naar de reacties!

Afbeelding

WendyBZ

Re: S hackamore (comfort hackamore) / ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 09:10

Ik heb er twee, twee verschillende versies. Beide staan volgens mij wel in mijn profiel. Ben erg tevreden Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 14:08

Ik heb er wel eens naar gekeken, maar niet gekocht. Ik vond de inwerking toch te scherp voor wat ik er mee wilde doen. Behoorlijk "pittig" ding.

fransis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 14:00

Vlinder32 schreef:
Heeft iemand ervaring met de S hackamore (comfort hackamore), zie foto ?.
Liever geen discussie over het wel of niet bitloos rijden, alleen reageren als je ervaring hebt met dit type hackamore en wat je er van vindt en hoe je paard het vindt. Ben heel erg benieuwd naar de reacties!

http://www.canadiantack.com/images/IMG_5901_000.jpg

hoi hoi ik heb deze hackemore en ben er uitermate tevreden over. ik rijd al jaren met hackemore en heb ze in alle uitvoeringen thuis liggen. het meest gebruikte ik de duitse met lange scharen, maar die is voor mijn haf iets te fel. jasper reageerd daar erg heftig op. de comford hackemore is een hack die wel heel duidelijk de hulpen aangeeft zonder dat hij heftig overkomt. naar mijn mening de meest ideale hackemore die er op dit moment is. aleen als je paardje een ongevoelige stier is is de hack met lange scharen een beter alternatief, maar voor bijna alee andere paarden is dit de perfecte manier om bitloos te rijden. hij is duidelijk, wiebelt niet, en geeft geen beschadiging op de huid, zoals touwhalsters of bosals wel kunnen doen.
Laatst bijgewerkt door Tessa op 22-10-07 16:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto-qoute verwijderd