Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vagolijntje schreef:@mando ja het topic had ik als gevonden hahaha maar dat zijn allemaal mensen voor wow dus echt vergelijken wordt moeilijk
@antheman
vertel!
#Ymke# schreef:Ik zeg wow![]()
Mijn paard in opbouw is nu in een aantal weken een boommaat gegroeit, bij een gewoon zadel had dat betekend > boom verbreden met alle gevolgen van dien of nieuw zadel. Nu is mijn zadel aangepast en ligt ie weer geweldig.
Mijn paard beweegt er vrijer onder en doet niet meer lelijk met opzadelen. Ikzelf zit er ook fijn in!
meissielief schreef:Ik een een Equestor type Contour Master. Dat is een oudere type wat ze nu niet meer maken met een verstelbare boom.
Het zadel is inmiddels rond de 6 jaar oud en bevalt nog prima. Het leer ziet er nog goed uit en past ook prima op me nieuwe paard.
Volgens mij bestaat er nog wel een type van Equestor met een verstelbare boom. Kijk anders een op de website http://www.equestor.nl
laetitia schreef:Mijn bijrijdpaard heeft 4 jaar geleden een equestor aangemeten gekregen.
Laatst bij Eric Laarakker geweest ivm vaste rug, zadel ligt niet goed meer. Schoudervrijheid is niet voldoende, drukt naast de schoft heel erg en ligt niet stevig op de rug.
Afijn, Equestor gebeld en we wachten nog altijd tot ze een keertje komt...dat is al weer 5 weken geleden...
De service is echt bagger.
vagolijntje schreef:ik ben geinteresseerd in dit zadel en wil graag reacties
positief en negatief
het liefst over het wispelear model maar andere mogen
alvast bedankt