Ik weet niet of dat bij jullie ook zo is, mij bij de ruitersportzaak in Apeldoorn hebben ze erg veel keus aan hoofdstellen en dus ook bruine. Is dat bij jullie (plaatselijke) ruitersportzaak niet zo? Of misschien kan je eens langs divoza?
Ik heb een bruin Imperial Riding hoofdstel. Hier even een fotootje van mijn hoofdstel zodat je een idee hebt hoe het hoofdstel er in 'het echt' uitziet. (hoofdstel is te koop).
Ik heb dat IR hoofdstel ook gehad voor mijn vorige paard, maar dan met een bewerkte frontriem met strass steentjes en goud, prachtig hoofdstel, was alleen maat Cob en dat was te klein voor mij huidige paard. Voor mijn huidige paard heb ik ook een bruin hoofdstel, maar welk merk dat is, geen idee!
Ik vind dat ir hoofdstel echt heel gaaf. Denk dat dat hem gaat worden als ik wel overstap.
Ik weet morgen of het bruin wordt of zwart. Want op dit moment ligt mijn zadel niet lekker en waarschijnlijk moet ik een heel nieuw zadel. Als deze nog veranderd kan worden blijft hij en anders wordt het bruin .
Dan nog op zoek naar een mooie bling bling frontriem .
Ik heb ook een onwijs gaaf hoofdstel in het bruin, en degenen die ik het laat zien zijn er ook gelijk fan van. brede aansnoer neusriem, dubbel kopstuk en gewoon heel basis maar toch chique
stoer of niet stoer
heb hem trouwens ook gelijk toen in het zwart aangeschaft als reserve
deze zijn van het merk Heritage heb ze begin van dit jaar uit Engeland meegenomen toen ik daar woonde, maar via internet kun je er ook aan komen. Prijs nieuw waren ze rond de 79 pond (+- 115 euro), maar via e-bay etc kun je ze een stuk goedkoper halen ( gnagna.. zoals ik dus) Kwaliteit is echt heel fijn, en ik vind het tot nu toe op elk dier die ze heeft omgehad erg chique staan
Heb ook een bruin hoofdstel van IR met mooie bling bling frontriem. Helaas zie je van die mooie frontriem niet zo veel, want die mega voorpluk hang ervoor.
Trouwens nog een foto gevonden waar ook een stukje van de frontriem te zien is.
http://www.zadelatelier.nl , maakt elk gewenst hoofdstel in iedere kleur, op maat voor jouw paardje, tegen een redelijke prijs. Voor mij maakte ze al twee halsterhoofstellen. Stuur haar maar eens een mailtje. gr.
Die had ik!! Prachtig hoofdstel inderdaad, hele fijne mooie leerkwaliteit. Het is dat hij te klein was voor mijn huidige paard, maar anders had ik hem zeker gehouden .