ik wou ze namelijk met een wit dekje omdoen

groetjes marlies
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chantal1993 schreef:Natuurlijk kan je ze gebruiken. Daar heb je ze toch voor gekocht. Laat je het door een ervaren iemand goed uitleggen hoe het moet en na het rijden gelijk er weer afhalen. Eventueel de benen even afspoelen met water zodat de pezen een goede doorbloeding krijgen (is zowiezo wel goed). Je mag er alleen geen wedstrijden mee rijden.
Morrow_Less schreef:chantal1993 schreef:Natuurlijk kan je ze gebruiken. Daar heb je ze toch voor gekocht. Laat je het door een ervaren iemand goed uitleggen hoe het moet en na het rijden gelijk er weer afhalen. Eventueel de benen even afspoelen met water zodat de pezen een goede doorbloeding krijgen (is zowiezo wel goed). Je mag er alleen geen wedstrijden mee rijden.
jawel hoor
maar niet in de lage klasses. Wel vanaf Z2. Bij osn is dat toch zo
Jelleee schreef:Als je pony ze echt nodig heeft kun je ze natuurlijk om doen, mits je weet hoe je moet bandageren. Vergeet de onderlappen niet. Alhoewel ik dan liever acryl bandages heb.
Ik gebruik verder eigenlijk nooit bandages, peesbeschermers hebben naar mijn mening meer nut, dus die gebruik ik.
Morrow_Less schreef:chantal1993 schreef:Natuurlijk kan je ze gebruiken. Daar heb je ze toch voor gekocht. Laat je het door een ervaren iemand goed uitleggen hoe het moet en na het rijden gelijk er weer afhalen. Eventueel de benen even afspoelen met water zodat de pezen een goede doorbloeding krijgen (is zowiezo wel goed). Je mag er alleen geen wedstrijden mee rijden.
jawel hoor
maar niet in de lage klasses. Wel vanaf Z2. Bij osn is dat toch zo