Bandage's

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

briantav

Bandage's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 21:03

Weet er iemand waar je Pistache groene bandage's kan vinden die passen bij mijn scappa deken ? Bloos
Kzou echt blij zijn moest iemand mij kunnen helpen kzoek er al 1 jaar na. Haha!
Groetjes Brian

Cyruss_

Re: Bandage's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 10:54

lijkt mij wel dat er bijpassende bandages zijn. ik heb zelf namelijk ook een scapa setje. misschien naar scapa bellen of mailen voor meer info en waar ze te kopen zijn.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 12:15

Scapa brengt toch zelf bandages uit, dus vast ook wel in de kleur Pistache Lachen Gewoon even informeren bij een ruitersportzaak of ze deze voor je kunnen bestellen.

LinZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 18:21

nee pistache bandages heeft Scapa niet. Ik heb een groot aantal Scapa artikelen verkocht en bij de pistache kleur horen de bruine bandages omdat de bies van het dekje bruin is (waarschijnlijk ook van jou deken).

briantav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-08 19:36

LinZZZZ schreef:
nee pistache bandages heeft Scapa niet. Ik heb een groot aantal Scapa artikelen verkocht en bij de pistache kleur horen de bruine bandages omdat de bies van het dekje bruin is (waarschijnlijk ook van jou deken).

Dank u voor de reactie het heeft me geholpen nu weet ik dat scappa geen pistache groene bandages leverd,
maar bruin komt niet mooi uit bij men paard omdat ze ongeveer van vachtskleur dat bruin heeft,
Maar ik zal mischien bandages ongeveer in dat kleur kunnen krijgen maar van een ander merk
grtjs