Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jeannette schreef:Tel.nummers heb ik gezien. Maar ik wil graag ervaringen van anderen horen en wat de kwaliteit is van het leer. Ik heb een Kentaur gehad en dat was een heerlijk zadel. alleen de service ( niet van de winkel) was baggerslecht. Er zat een fout in het leer en ik moest mijn zadel terug sturen naar de leverancier van kentaur . Op zich niet erg. Zij zouden exact hetzelfde zadel naar mij opsturen en daar ging het mis. Het was een hele andere boommaat. Ik heb hier veel ellende van gehad en werd voor gek verklaard en heb uiteindelijk dat zadel verkocht , want het was te smal voor mijn paard.
stef schreef:we weten wie de zadels levert lous, aangezien zij (die anja dus) de enige is. We zijn echter op zoek naar ervaringen, maar kennelijk is het te nieuw of iets
stef schreef:wendy: Jou haf is nog geen 3, durg je het aan dat het straks nog past?
stef schreef:maar waar is het vergelijkbaar mee? Het zadel valt binnen mijn budget, maar binnen mijn budget past ook een tweedehands passier GB....
Tja...