Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SteffiiY schreef:naja zoals je merkt zijn de meningen erover verdeeld.

Arabian_Girl schreef:pfiff is toch geen zadelmarktzadel?
heb trouwens even op internet gekeken en bepaald goedkoop zijn de meeste toch niet hoor heb er net gezien van rond de 900 euro

Arabian_Girl schreef:IK kwam op internet een pfiff ammaretto tegen en vond die toch niet echt goedkoop
Ze zullen wss wel verschillende types hebben dan ? Misschien waren dat kinderzadeltjes? net zoals je die van wintec hebt?

) Zijn niet van stubbenkwaliteit, maar ook zeker niet van zadelmarktkwaliteit. Zeg een B merk, net als de zadels van Wintec, Rosner etc. Prima zadels voor minder geld als hier. Geldt btw voor alle spullen van Pfiff. De bitten bijv die ze hier hebben hangen, zijn ecxact hetzelfde als die van Divoza, alleen kosten ze hier 5 euro ipv 35.
. Maar de goedkope zadels waar de TS het over heeft zijn dus van slechte kwaliteit. 

PollyB schreef:Niet doen. Ze stoppen de meest rare dingen in de vulling en de boom zakt door. En het leer slijt echt super snel. Je kan beter iets meer door sparen en een goed 2e hands zadel kopen.
, ben over de kwaliteit erg goed te spreken en het ligt zelfs beter op mijn paard dan de Anky die ik hiervoor had. PollyB schreef:Dat duurdere zadels stukken beter van kwaliteit zijn, geloof ik hoor. Maar ik vertel mijn ervaring over het goedkope zadel, die wij zelf ook hebben gehad. En de vulling ervan was zacht en hobbilig. En hij zakte helemaal in. Dat is mijn ervaring met het zadel.