Hallo, Ik heb een merrie van de saint urus d'olympe en nu wil ik vragen of jullie misschien foto's hebben van deze hengst. Ik kan er namelijk niks over vinden. Alvast Bedankt, Pamela
De stoeterij waarvan hij afkomstig is: http://www.haras-olympe.fr/articles.php ... g=fr&pg=43 Volgens hun bericht is de hengst via Nederland naar Brasil geexporteert. "Urus d'Olympe (Saint Erwan AA) ridden in Dressage under the Brazilian colors"
COMPETITION BACKGROUND 2003 21st Grand Prix CDIO*** Aachen, GER Quixote Saint Urus 11th Grand Prix Freestyle CDIO*** Aachen, GER Quixote Saint Urus 2nd Grand Prix Special CDI** Sao Paulo, BRA Quixote Saint Urus 2nd Grand Prix Freestyle CDI** Sao Paulo, BRA Quixote Saint Urus 2nd Grand Prix CDI** Sao Paulo, BRA Quixote Saint Urus
Alex van Silfhout reed hem toen ie nog bij de nieuwe heuvel stond,ik hem hem vaak gezien toen,bloederige niet al te grote hengst.Kon wel leuk lopen wat ik me herriner.
De Saint werd in NL niet genoeg gewaardeerd, erg jammer het was een goede hengst die ook erg goed doorfokte. Hij werd verkocht naar Amerika in de hoop dat men hem daar wel zou kunnen waarderen.
Ik heb zelf een 5-jarige hengst waarvan The Saint de opa is aan vaderskant. Hij heeft namelijk een goed gekeurde zoon gehad binnen het appaloosastamboek, Palousa Santos. En dat is de vader weer van Juntos. Juntos is zeer braaf, niet groot en chique gebouwd. Hij kan fijn lopen en is makkelijk te rijden.
misschien hebben ze bij de nieuwe heuvel in lunteren nog wel wat over deze hengst liggen. daar heeft hij in dekdienst gestaan. ikzelf heb voor een paar maanden geleden mijn oude hengsten boekjes weggegooit.!!!
Ik heb een merrie van De Saint, je kunt ook op mijn website kijken voor foto's van haar en haar vader, het is Olivia
KisszZ
Geplaatst: 01-09-09 21:40
mijn paardje is kleinzoon van Saint Urus D'olympe (mv) de vader van mijn paard ben ik nog niet achter, hoop ik ook nog achter te komen!! fijn dat hier een topic over is
Gem
Geplaatst: 01-09-09 23:31
Kanonnen wat een bejaard topic.
petraaken