Welke heeft volgens jullie meer potentie voor de dressuur? Graag jullie ervaringen als jezelf een nakomeling van één van deze hengsten hebt.
XXX
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hanmar schreef:Jazz staat er toch wel om bekend om lastige paarden te geven, net als zijn zoon Olivi trouwens. Ik heb een Olivi gereden, een echte dame. Het moet écht klikken, anders lopen ze niet voor je. Maar áls ze lopen... Wauw.
Van Gribaldi weet ik minder.

anneM_Ajax schreef:Gribaldi's worden vaak Griezelbaldi's genoemt. Heel heftig reageren op been en op ander terrein dat soort dingen. Maar ik ken ook genoeg Gribaldi's van het type 1ste klas sul. Ligt er maar net aan wat voor moederlijn erachter zit.
. En iedereen die dat hoort verklaart me voor gek. Jazz nakomelingen hebben toch de reputatie lastig te zijn. Hij is pas 7 en gewoon lief en rustig in de omgang. Lopen kan ie ook wel, maar ik moet nog wel even wennen met hem. Moet 15 september M1 starten, ben benieuwd of ik tegen die tijd alle knopjes heb gevonden...
.
aldato schreef:Hey als ik jullie hoor, dan zal ik maar al bang krijgen mijn driejarige merrie is gribladixjazz.
Ze is nog niet geleerd maar we gaan zel beginnen.
zal jullie op de hoogte houden.
groetjes anouk en zeliena
, maar er bestaat ook een grens.