Hey! Ik heb een merrie, haar naam is Tessa (Utrecht x Lavall1). Na lang nadenken over welke hengst het beste paste bij mijn merrie, heb ik voor Upperville (Cabouchon) gekozen. Mijn merrie is 8 april uitgeteld (dat is dus al bijna!!!!! ) en ik wilde graag weten of er nog meer mensen zijn die, met hun merrie, een veulen van Upperville verwachten. Dus in dit topic kun je foto's, weetjes en informatie plaatsen over merrie's die een veulen van Upperville verwachten! Zelf zal ik ook foto's plaatsen van mijn paard en veulen zodra die geboren is!
Mijn merrie verwacht rond 5 april een veulen van Upperville. Afstamming van de merrie is niet ggk hengst van Corrado X Nabuur X Rigoletto. Zodran het veulen er is en alles goed is zal ik foto's plaatsen.
Ik ben in de eerste plaats altijd blij als een veulen gezond is.....leuke aftekeningen mooi meegenomen, maar over het algemeen genomen ben ik altijd verliefd.
Het zijn niet dezelfde veulens, deze hier is uit een Utrecht-merrie en die andere uit een Landeur-merrie. Het zou wel een tweeling kunnen zijn , de aftekeningen zijn bijna precies gelijk.