Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Heidi7 schreef:Mijn merrie is draagmoeder geweest voor een veulen van Master.
Was schitterende hengst. Kon erg goed springen. Was heel mooi veulen ook.
Ik vond zijn achterbeen gebruik een beetje vreemd dat was enige kleine minpuntje. Als ik goed had begrepen zat er veel arabierbloed in?
Veulen was ook lief ding.
pandabeertje schreef:Master (Magister x Baccarat) ?
Van deze heb ik wel een aantal foto's uit een hengsten folder
PB me anders maar
pandabeertje schreef:Master (Magister x Baccarat) ?
Sammyoo schreef:Als je googled, kom je wel wat foto's van Master tegen.
zigranta schreef:Master is gestorven heeft volgens mij een hartstilstand gehad in 1998.Heb een dochter van hem.Kijk anders bij de nieuwe heuvel in lunteren misschien staat er nog wat info op hun site.
ozzie111 schreef:Ik heb ook een master gehad. Ik heb hem als veulentjes gekocht toen hij nog geeneens geboren was.
Het was een voshengstje die goed kon lopen, groot hoogbenig paardje, hij was op de veulenkeuring 1e premie en dagkampioen.
HIj is ook beleerd op de nieuwe heuvel als 3 jarige hengst.
Hij had hetzelfde karakter als zijn vader, zuur op stal met zijn tanden de trailies vastpakken, hij was voornamelijk zo bij vreemde. Ik kon gelukkig lezen en schrijven met hem. Hij was mijn alles.
Helaas heb ik hem op 4 jarige leeftijd in moeten laten slapen ivm met beengebreken en andere dingen.
HEt is nu heel lang geleden en nog mis ik hem elke dag.
Ik was ondanks dat hij dan die problemen had ( oorzaak waardoor hij dat heeft gekregen is nog steeds een raadsel) ben ik erg te spreken over de hengst Master, jammer dat hij is overleden, ik had graag weer een veulen van hem willen hebben.

kylah schreef:mex is inderdaad van master
het is een lief paard maar wel 1 met een karaktertje.
niet altijd even makkelijk in omgang en met rijden.
wel een paardje die super graag voor je wil werken en dan ook lekker kan lopen
hij gaat nooit meer weg
pit zit er wel in, en bij die van mij ook genoeg arabisch bloed.
met rijden is hij ook erg voorwaarts