Wie heeft er een nakomeling van Kennedy?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CleovG

Wie heeft er een nakomeling van Kennedy?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-06 21:40

Hej, wie heeft er hier allemaall een nakomeling van kennedy? misschien wordt mijn volgende paard een kennedy en ben wel benieuwd naar meer informatie etc. Foto's zouden ook erg leuk zijn, vooral van het hoofd!

Alvast bedankt, groetjes Cleo

ElanII

Re: Wie heeft er een nakomeling van Kennedy?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 05:31

Zilly hier op Bokt heeft een Kennedy, is nog net geen 3 jaar.
Pm haar als je wat meer wilt weten Haha!

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 12:27

Ik ken wel een Kennedy nakomeling Haha! Geen idee wat er verder achter zit. De merrie liep M2 dressuur, heeft 2 nakomelingen van Obsession (v. Peter Pan) en is op dit moment drachtig van Dreamcatcher. Deze merrie heeft zeker geen makkelijk karakter maar is wel een mooi paard om te zien.

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 12:28

Oja, Uptown is natuurlijk ook een nakomeling van Kennedy ( x Ubis geloof ik Knipoog )
Ik las laatst ergens dat er ook nog een 3 (?) jarige volle broer van Uptown is.

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 11:21

Zilly meld zich Haha!

Ik heb een 2,5 jarige Kennedy merrie, ze heeft zéér veel karakter Clown Als ze iets niet wilt dan doet ze het ook écht niet en komt ze omhoog Bloos! Verder is ze in de omgang echt een schat van een paard. Ik heb haar nu 1,5 jaar. Als je verder nog iets wilt weten daar hoor ik het wel
Hier wat foto's:
(meerdere foto's in profiel, ook van Kennedy zelf))
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Jessica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 14:07

Ik heb dit jaar een nakomeling van Kennedy gefokt.
Een prachtig zwartbruin merrie veulen met een kleine kol.
Ze was erg chic met een prachtig hoofd en een heel gezellig karakter.

Jessica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 14:13

Hier even een foto van haar mooie koppie!!

Afbeelding

Lucky1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 14:19

Bij mij op stal staat ook een jonge Kennedy, ze is op dit bezig aan de merrietest. Ze is al ster en voorlopig keur.
Wel een paard met gebruiksaanwijzing, erg heet en snel op der tenen getrapt en in de omgang een echte merrie..
Zal zo ff kijken of ik een foto kan vinden

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 17:43

hier is volgens mij nog een topic van. Via dat topic heb ik een fokprofukt van ons terug gevonden.

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 21:22

De mijne heeft ook erg veel karakter, ze is erg braaf in de omgang, maar als ze iets niet wilt, dan doet ze het ook echt niet, ze komt dan gewoon kaarsrecht omhoog, en ze klapt welleens achterover.
Als er iets nieuw is dan wil ze ook wel erg lastig zijn, ze moet nog zadelmak gemaakt worden, maar daar heb ik denk ik wel een flinke kluif aan Clown

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 21:44

Hier meld nog een kennedy eigenaar. Kennedy x Ulster. Zelfgefokt. Een 5 jarige merrie, bruin. M2 startgerechtigd.
Een merrie met een apart karakter en zeer losse achterbenen.
Als je haar doorhebt gaat het goed maar je moet blijven opletten. Steigeren doet ze niet maar bokken kan ze als de beste. Op wedstrijd doet ze het super, bijna altijd winst.
Deze merrie heeft veel vrienden op afstand en lopen met een boogje om haar heen.
Dwingen kan je haar niet.

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 21:58

Vajramani schreef:
Dwingen kan je haar niet.

Dat ken ik Haha!

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 22:15

Denise82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 12:22

Ik heb ook een Kennedy gehad, heel lief in de omgang, maar onder het zadel ook regelmatig op de achterbenen. Het was echt een vluchtdier en heel schrikachtig. Zo lag er in onze binnenbak altijd een waterslang waar ik na 4 jaar nog steeds niet normaal langs kon rijden. Met buitenrijden was hij echter heel erg braaf en raar genoeg liep hij dan wel overal langs. Wel met een scheef hoofd.
Ik ben ermee gestopt omdat het gewoon met wedstrijden niet meer leuk was, zijn spanning en mijn spanning ook natuurlijk, waardoor het dan nog erger werd. Maar het was wel een goede beweger, mooi lichtvoetig en onder het zadel zijn ze meestal wel erg mooi! Niet allleen onder het zadel trouwens.
Afbeelding

imposant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 11:14

hier meld zich nog een kennedy eigenaar!
ik heb een kennedy x amethist een ruin van 1.72m hoog en pas 2,5 jaar oud!
hij is al zadel mak (heb ik niet gedaan heb hem pas sinds 24-10)
hij heeft nog een beetje moeite met zijn balans te vinden omdat ie zo groot is. het is al steeds beter, maar er moet nog veel gebeuren voor ik kan springen Tong uitsteken Clown
ik moet het eigenlijk wel afkloppen, maar die van mij is tot nu toe wel heel erg lief en vind alles wel oke. ik hoorde wel dat ie als hengst nogal druk was, maar nu is het echt een lief knuffel dier geworden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

JustWendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 11:21

Zuinig zijn op dit paardje~!!!
Zou 'm nog lekker een paar maandjes wegzetten, 2,5 jaar is wel erg jong!!!

Succes met dit prachtige dier!

imposant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 11:28

dit was alleen om te kijken wat ie deed met het zadel. hij kan bij ons nu het land niet in want het land is nu aan het bij komen en is niet al te lang geleden gezaait, anders hebben we volgend jaar geen land om in te staan. ik heb er pas 3 keer op gezeten en niet zo heel lang 10 minuutjes maar, van de fisio hebben we ook het advies gekregen om hem te longeren en veel te draven met hem, en er soms op was ook geen probleem.

sas00

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:12

Ik ga misschien ook een nakomeling van Kennedy kopen maar als ik dit zo lees.
Wie kan me meer vertellen over de karakters?

MarusJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 11:10

Ik heb zelf een kennedy x Uniform gehad, wat een monster.. Het was wel zo dat toen we elkaar wat beter leerden kennen dat ze voor mij echt door het vuur ging.. Maar eerst?? Pff me altijd proberen te pletten tegen de wand.. Echt proberen aan te vallen in de stal... Later waren we dde grootste maatjes maar ik had haar op pension te staan en de eigenaren durfden haar op een gegeven moment niet eens meer te voeren (moest boxdeur open)... En er hoefde ook echt niet een ander bij haar in de box te komen...

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 11:59

Buff zou dit topic eigenlijk eens even moeten zien. Ik dacht dat zij haar merrie misschien wilde laten dekken door Kennedy.

laboum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 22:30

Ik heb sinds vorige week dinsdag een 3 jarige Kennedy x Charming ruin. Ik ben bezig om het te beleren en hij werkt super mee. Het is een erg knuffelig diertje (niet zo groot, 1.60m) en nog mooi ook.

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:19

Ik heb een Kennedy x Vanitas merrie. Zeer lief paard op stal, erg mensgericht en staat graag in de belangstelling. Super verkeersmak maar kan tijdens het werk zogenaamd ergens vasn schrikken. Ga je het afdwingen dan verlies je het. Je moet haar dressuurmatig ergens langsheen rijden. Dwang levert alleen maar protest op en dan gaat ze staken. Gelukkig geeft me nu iemand les die haar helemaal los wilt hebben en loopt ze nu overal langs heen. Ik vind het een superbeestje. Ze kan alleen moeilijk tegen vast staan en vasthouden. Dan komt er een tegenreactie.

Afbeelding

just_bassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:31

wij hebben ook een kennedy van bijna 1.65
ze is 9 jaar Z1 dressuur en drachtig van upperville
ze kan ook erug goed springen!!
ik heb haar zelf aan gereden.....
toen ik er voor de eerste keer op zou had ik mn voet omhoog en toen was ze al weg Tong uitsteken
en ze is een hele poos erg gevoelig gebleven voor mijn benen maar toen ze 5 was ,was het wel
over, nu heeft ze super karakter en is nergens bang voor!!
ze heeft geen moeite om 1.10 te springen Clown

Talishe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:38

Bij ons op stal staat een (bijna) 5 jarige Kennedy x Jazz. ze is vrij groot, helemaal zwart en heeft een typische rechte jazz kop. het is wel een super lief dier, heeft nooit gebokt of raar gedaan en houdt heel erg van knuffelen. ze is alleen een beetje kramperig (met stilstaan kan ze soms maf doen met der voorbenen) maar dat heeft ze van de moeder. zelf heeft ze ook al een veulen gehad en dat is een super leuk donkerbruin hengstje geworden. Ze is ook totaal niet schrikkerig, wordt alleen maar een beetje gespannen als ze iets eng vindt. allemaal erg positief dus Tong uitsteken

Noon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 20:59

ken ook een Kennedy x Belisar. springen dat ie kan haha! zeer apart. maar lopen kan hij ook wle hoor. denk dta hij rond de 1m 65 is en is iig lichtbruin met een bles en geloof ik ook nog enkele witte voeten. 5 jaar geloof ik.