afstammelingen ED KING HILL????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lique

afstammelingen ED KING HILL????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 10:35

hallo....

ik heb zelf een merrie van 8 jaar een dochter van ed king hill...ik ben opzoek na afstammelingen en vooral wat zij doen en hoe ze er uit zien
Afbeelding
dit is mijn rashida.......groetjes angelique

kiko

Re: afstammelingen ED KING HILL????

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 20:40

Hoe is ze kwa karakter? Edje had een klote karakter. Was een moeilijk paard, maar op stal was hij altijd heel knuffelig vond ik, maar een vriend van mij werkte daar op stal en zij dat het geen gemakkelijk paard was in de omgang. Op de hengstenshow was hij ook altijd aan het klooien.
Ik was helemaal weg van Ed King Hill, supermooi paard. Hij stond op het hengstenstation van mijn club, dus ik zag hem regelmatig. Het is jammer dat hij niet meer leeft. Hij is rot aan zijn einde gekomen.

lique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 23:18

ja rashida is heel makkelijk...maar wel voor een ervaren ruiter...vooral een eerlijk karakter...ik heb ed ook wel meegemaakt ,ik vond het rustige karakter hebben vind dat ras er veel van weg heeft,maar jij zegt dat ie dat niet was....nouja maakt niet uit ed king hill blijft een super paard

lique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 23:22

scheelt misschien ook datze een merrie is en geen hengst

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 00:04

Er staat op MP een mooi merrie veulen te koop, Ed King Hill x Michelangelo. Zat er even aan te denken een bod te doen, ik vind zijn afstammelingen veel uitstraling hebben.

Mooie merrie heb je!

lique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 07:27

dankjewel

Frankinero

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 21:57

Ik rij een 7 jarige ruin van EKH. Hij is 174,5 (vorige week gemeten).
We rijden M2 en ik heb nog nooit zo'n braaf paard gehad.
Kijkt nergens naar en is supermakkelijk. Ik kan er echt alles mee!

Het is een vierspanpaad van Piet de Ronde en zomers staat hij alleen voor de kar want dan is het vierspanseizoen vol op bezig.

Afbeelding

Afbeelding

http://www.mijnalbum.nl/Foto=6ZEQ34NE
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-09-06 09:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max 2 foto's ter illustratie.

RRRon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 22:10

Wij hebben een 3-jarige ruin Emerald van de Ponderosa, oftewel "Elmo" een Ed King Hill x Lida (v. Baccarat).
Hij is nog niet onder het zadel, maar tot dusver kunnen we niets anders zeggen dan dat hij al vanaf zijn geboorte een super karakter heeft. Ik zal binnenkort een foto plaatsen.

ElanII

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 22:16

Ik heb sinds half augustus een 7-jarige Ed King Hill x Peter Pan (zie topic in mijn onderschrift). Hij is erg aanhankelijk en braaf. Heb nog niet veel op hem kunnen rijden, omdat het zadel van mijn vorige paard niet past.
Vanochtend is de zadelmaker geweest om een nieuw zadel te passen, maar helaas... gisteren heeft Elvis vastgelegen in zijn stal, vandaag bleek hij toch wel last van zijn rug te hebben. Komende week dus even naar de kliniek met hem.
Ik hoop dat ik gauw wat met hem kan gaan doen.
@RRRon: welkom op Bokt Haha!
Laatst bijgewerkt door ElanII op 16-09-06 22:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Elmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 22:20

Hey, hier mijn topper Elmond, EKH uit een Bazuin moeder...na 12 proeven B+12, en echt niet elke proef winst gehad hoor...ook al een aantal prijzen gewonnen. Hij is 9 jaar en ik rij hem nu iets langer dan 1 jaartje! Hij is onwijs sterk, bijna te sterk zou je zeggen...maar verder een schat van een beest en een onwijs lekker ding Vingers aflikken Mijn vriendje Clown

Hier mijn toppertje:
Afbeelding

Ik wil jullie ook nog even wijzen op dit topic, waar ook veel EKH afstammelingen staan Haha!

reina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 22:30

Ik heb er ook één! Maarre, wellicht niet de meest 'gemiddelde' Haha!

Edwin is een ruin van 8 jaar oud. Heel fijn karakter, heel cool in het hoofd en een enorm sociaal dier. Zijn moeder is overigens een Belgisch Trekpaard... Heb hem pas net in mijn bezit:
Afbeelding

(Voor zijn volle broer: Kijk eens in het profiel van moniqueedgar, die is wél bont!)

Ook wilde ik melden dat er nog een ander topic over Ed King Hill loopt, maar ik zie dat ik weer te laat ben, Elmond was mij voor!

Elmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 22:43

Ik heb gezien dat er pas alweer een nieuw topic is geopend, maar ik heb daar maar niet meer gepost...er lopen er wel meerdere zag ik met de zoekfunctie (of lopen, zijn begonnen in ieder geval...ooit Lachen )

wel gaaf om te zien dat volle broers er toch zo verschillend uit kunnen zien *LOL*

reina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 22:50

@Elmond, leuk hè twee zo verschillende broers! Toch lijkt hun manier van kijken op elkaar...

ElanII

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 06:00

Ik had een nieuw topic geopend...
Had wel de zoekfunctie gebruikt, maar niet zo'n topic gevonden. Vond dat al vreemd want over welke hengst loopt nou niet zo'n topic he Knipoog
Kreeg ook bijna geen respons op mijn topic maar ben wel heel blij met deze twee hoor...

Dit is mijn EKH (zat er hier voor het eerst op, bij de verkoper:
Afbeelding

Afbeelding

Moniqueedgar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 07:46

Heej leuk weer een topic over Ed king Hill.Dan zal ik jullie ook maar even voorstellen aan mijn grote vriendelijke reus en de volle broer van Edwin van Reina.

Afbeelding

Afbeelding

http://www.mijnalbum.nl/Foto=OC7GCF3N

Edgar mijn bonte vriend!!!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-09-06 09:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max 2 foto's.

jorik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 19:19

waarom ontdek ik hem nu pas! De bovenste merrie is de mamma van mijn merrie! oftewijl ik heb een kleindochter van EKH. Echt een schat. heb een hoop foto's in mn profile. Zie dat edgar ook weer van de partij is? hij ziet er super uit Moniquedgar! Ben blij dat Riashiadia een leuk nieuw baasje heeft. Veel plezier met haar!

lique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-06 17:05

ja jorik dat klopt...veel succes met sanai

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 21:33

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 11:12

ja, leuk om te zien dat er nog een stel mooie broertjes en zusje van me paardje rond lopen! ik heb zelf een 7,5 jarige en moet zeggen is niet altijd de makelijkste maar is wel een schat op stal en goud eerlijk! alleen de race knop kan ik niet altijd uit zetten haahahahahahaha foto staat in me profiel!

lique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 11:15

ja die raceknop van die van mij wil ook vaak niet uit,maar ook logish wel tis anmelijk een ed king hill x arab...

Texas1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 10:05

Ik rijd er ook 1tje en zij is en aparte!!! Niet iedereen kan der mee overweg nee met rijden al helemaal niet zo! Verder is ze gewoon op stal enzo een super lieve merrie! Ze is alleen in de groep (ze staat in een groepsstal) een echte alfa merrie! ze houd de boel wl in de gaten en is soms daarin een kreng!
Met rijden heb ik soms echt even moeten vechten maaaarrr ze wordt steeds beter! Ze is wel een paniekzaaier als ze alleen naar buiten moet voor een ritje! dan keert ze het liefst om! Ik moet dus goed gaan oefenen op vreemd terrein omdat ik in de toekomst wedstrijdje wil rijden.
Ik weet zo even niet wie haar moeder is maar er zal ongetwijfeld een volle broer of zus van haar lopen denk!
Ze is trouwens altijd heel beschermend de eerste paar dagen tegenover haar veulen ook. Nu kennen wij haar steeds beter maar toch blijft ze het doen in het begin!
Ik ben het ermee eens dat de moederlijn ook veel doet!
Kortom ik ben hartstikke blij met een EKH alleen wel heeeeeeeeeeeeeel verschillend met onze samber!

lique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-06 12:16

mijn merrie is ook echt een alfa merrie,tegen over haar veulen was ze heel moederlijk,maar na een tijd scheiden kon ze ook haar niet meer luchten of zien,op stal is ze super lief maar met rijden is gewoon een van aanpakken,ze pikt alles wel snel op hoor,maar voor een beginner is het echt niks...en ja ook zij knokt nog weleens wat uit in de wei...ze maakt zelfs onderscheid tussen ponys en paarden,ze vind duidelijk dat ze thuis hoort bij de paarden,hahaha zou dat karakter dan toch bij ed weg komen..hahaha

Texas1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 12:47

lique schreef:
mijn merrie is ook echt een alfa merrie,tegen over haar veulen was ze heel moederlijk,maar na een tijd scheiden kon ze ook haar niet meer luchten of zien,op stal is ze super lief maar met rijden is gewoon een van aanpakken,ze pikt alles wel snel op hoor,maar voor een beginner is het echt niks...en ja ook zij knokt nog weleens wat uit in de wei...ze maakt zelfs onderscheid tussen ponys en paarden,ze vind duidelijk dat ze thuis hoort bij de paarden,hahaha zou dat karakter dan toch bij ed weg komen..hahaha

Hoe jij het omschrijft zo is Scarlet ook! ze werkt graag en doet er best alleen als het teveel wordt weet ze het even niet meer. Maar na een aantal jaar weet ik wat ze aankan en niet Lachen maar echt hoe jij het zegt zo is zij ook Haha!

Moniqueedgar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 12:51

bijzonder is dat heh dat je zoveel herkend in de paarden van anderen en in je eigen paard

lique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-06 13:17

ja best wel,heb je ook een foto van de jouwe??TEXAS?ben wel beniieuwt hoe die van jou er uit ziet,die van mij is echt een dame vertoont echt diva gedrag hahaha en ze kan zich ook heel erg aanstellen,zodra zij ook merkt dat iemand daar van onder de indruk is,maakt ze daar mooi gebruik van ...ras heeft ook dat als het haar wat teveel wordt dan het even niet meer weet..hahaha idd leuk die gelijkenissen